Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan hopelijk een TrappistPater.

Graag.Dan hopelijk een Trappist![]()
Leuk voorgerecht en wat is het hoofdmenu?Burgerking time!
Big king xxl menu met extra master angus en 9 king nuggets![]()

Volgens de papa van mijn dochter stonk die haar kaka niet. "Dat stinkt toch niet van je eigen kind?!?"Vandaag een babytje langsgeweest voor een echotje van de heupjes. Doen die ouders de pamper los. Is dat een volledig volgescheten pamper. Alle geluk dat ik een FFP2 ophad, want ik kreeg kokhalsneigingen a la Sam Goris. En dan wetende dat ik volgende week normaal gezien ook papa word![]()

Der zijn ook ouders die gewoon nauwelijks reukzin hebben en die mogen dan plots alle erge stinkpampers doen en op latere leeftijd dan ook de verdere .... lichaamssappen.Volgens de papa van mijn dochter stonk die haar kaka niet. "Dat stinkt toch niet van je eigen kind?!?"
Volgens mij heeft die dus sinds 2017 corona want wat uit dat lijfje kwam, rook nooit naar rozen! :Unsure:
Maar dat is dus het positieve: er zijn ouders die vinden dat dat dus niet stinkt van hun eigen kind!![]()
Volgens de papa van mijn dochter stonk die haar kaka niet. "Dat stinkt toch niet van je eigen kind?!?"
Volgens mij heeft die dus sinds 2017 corona want wat uit dat lijfje kwam, rook nooit naar rozen! :Unsure:
Maar dat is dus het positieve: er zijn ouders die vinden dat dat dus niet stinkt van hun eigen kind!![]()

Ik heb daar ook geen enkele moeite meeIk vind dat dus ook niet erg![]()

Volgens de papa van mijn dochter stonk die haar kaka niet. "Dat stinkt toch niet van je eigen kind?!?"
Der zijn ook ouders die gewoon nauwelijks reukzin hebben en die mogen dan plots alle erge stinkpampers doen en op latere leeftijd dan ook de verdere .... lichaamssappen.
Niks zo plezant als kot in de nacht gewekt* te worden om kots op te vegen van ne zieke kleine omdat uw vrouw zelf over haar nek gaat van de geur
* ik doe normaal nooit nachtdienst, ik slaap zo al weinig en ik ben een ramp om wakker te krijgen
Ik vind dat dus ook niet erg![]()
Ik heb daar ook geen enkele moeite mee![]()

Beetje rustig met de chips e.Aldi, voor al uw salmonella benodigdheden
![]()
Voor 1,25 euro een paar weken verlof. Je kan niet sukkelen voor die prijs.Aldi, voor al uw salmonella benodigdheden
![]()

#GoedkoperDanEenBroodBeetje rustig met de chips e.