Je glimlach van vandaag

voordeel aan weer es naar kantoor kunnen: een hartinfarct in een broodje kunnen gaan kopen :love:

spek, gebakken biefstuk, ajuin, cheddar, ketchup & mosterd

dammmmmn

wqVGr00.jpg

Dit weekend plantjes besteld en ze zijn nu al geleverd. Dit moet werkelijk de vroegste levering zijn dat ik al heb gehad. Straks eens checken.

Fascinerend hoe @kay-gell in een reactie op een artikel over hoe je het zilverpapier van kleine paaseitjes moet opvouwen het toch weer over kakken kan hebben.

Had 2 weken geleden een dossier ter goedkeuring en voor opmerkingen doorgegeven. Waar men intern al 5 jaar op had zitten zoeken en klungelen samen met wat mini hulp van een collega. En waar mijn chef mij rond december had gevraagd of ik er niet eens kon naar kijken om dat mee te integreren in een ander groot dossier
Vandaag retour op gekregen. De vermelding dat dit voor hun oplossing overcompleet was. Dat zij dat nooit hadden kunnen opstellen in nog geen 1000 jaar in eigen beheer. De blijheid scheen van die projectmanager af ...

Naar de vier delen van De Kasteelmoord aan het kijken. Heel triestig maar die uitzending is hilarisch, moh echt láchen bij momenten, de Kolderbrigade is er niks bij. Aanrader.

Naar de vier delen van De Kasteelmoord aan het kijken. Heel triestig maar die uitzending is hilarisch, moh echt láchen bij momenten, de Kolderbrigade is er niks bij. Aanrader.
Dat deed me denken aan dorpspolitiekers die denken dat ze het land besturen.
'Dén doktoor' die zich gedraagt als een of andere grote meneer.

Als je je vriezer ontdooit en er zo een gigantisch stuk ijs in 1 keer loskomt... zo oddly satisfying. 💆‍♀️

De inbouwvriezer/koelkast combi die hier al stond ga ik wel op termijn vervangen; de no-frost vriezer in onze berging die we hebben bijgekocht was de meerprijs dubbel en dik waard.

Terug
Bovenaan