Ja maar die moet ik nietBlackadder heeft nochtans serieus geturfde whiskies![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar die moet ik nietBlackadder heeft nochtans serieus geturfde whiskies![]()

Geen foto's, we zijn samen pinten gaan pakken (allez, ik chocomelkskes, de rest bier)POIDH
Had ik nu net de Monet van de muur gehaald om plaats te maken…Geen foto's, we zijn samen pinten gaan pakken (allez, ik chocomelkskes, de rest bier)
![]()
Wimp.Niks geturfd voor mij aub.
Dalwhinnie 15, Blackadder, Glenfiddich 15

ik kan u altijd een linkje sturen naar mijn 500px account. Met elke aankoop sponsor je een stukje van mijn te kopen meubilair (of een chocomelk).Had ik nu net de Monet van de muur gehaald om plaats te maken…
Verhuisd
Pompaf, maar heel blij met de 9 helpers die het heel vlot hebben doen gaan (dus ook danku @grungywout)![]()

Blij voor u.Wimp.
De eerste deftige whisky die ik dronk was een geturde (traktatie van @Brecht), en sindsdien is het toch zeldzaam dat ik nog andere koop.![]()
@shiftyke ook gevonden die daar al 24u lag te verkommeren?
Hoe weet jij hoe een asbak smaakt?Blij voor u.
Voor mij smaakt dat gelijk asbak.
Dan graag Tonerider als ‘De Odalisk’ en daarvoor betaal ik u een zes pak Cécémel.ik kan u altijd een linkje sturen naar mijn 500px account. Met elke aankoop sponsor je een stukje van mijn te kopen meubilair (of een chocomelk).
Naar huis aan het fietsen en opeens vertraagt er een auto naast me. Beginnen ze te schreeuwen dat mijn gsm uit mijn achterzak gaat vallen. Toch blij dat er nog zo'n mensen zijn.
Mijn eerste was een Ardbeg Corryvreckan bij m'n nonkel op nieuwjaarsdag.Wimp.
De eerste deftige whisky die ik dronk was een geturde (traktatie van @Brecht), en sindsdien is het toch zeldzaam dat ik nog andere koop.![]()

Waarom steken mensen hunne GSM uberhaupt in hun achterzak, laat staan tijdens da ze aant fietsen zijn? Hoe werkt da zelfs?Naar huis aan het fietsen en opeens vertraagt er een auto naast me. Beginnen ze te schreeuwen dat mijn gsm uit mijn achterzak gaat vallen. Toch blij dat er nog zo'n mensen zijn.

Ik steek die altijd in mn achterzak.Waarom steken mensen hunne GSM uberhaupt in hun achterzak, laat staan tijdens da ze aant fietsen zijn? Hoe werkt da zelfs?![]()
Omdat dat veel te groot is voor andere zakken?Waarom steken mensen hunne GSM uberhaupt in hun achterzak, laat staan tijdens da ze aant fietsen zijn? Hoe werkt da zelfs?![]()