Mulan
Well-known member
Nu de helft niet meer als luiertas moet gebruikt worden, kan ik terug een handtas in handtas formaat gebruiken!Ik verklein constant van handtas en nog zou ik er Jimmy Hoffa in kunnen vinden.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu de helft niet meer als luiertas moet gebruikt worden, kan ik terug een handtas in handtas formaat gebruiken!Ik verklein constant van handtas en nog zou ik er Jimmy Hoffa in kunnen vinden.

Ja amai, goeiemorgen!De test gedaan?![]()

Beest vliegt zelfs niet weg tenzij je écht te dicht komt. Maar zogauw je weer wegbent landt ie weer bij z'n harem 
Brood met pain. Heerlijk.Vanochtend gelukkig naar de bakker geweest, dossieroverleg met een collega is uitgelopen en zit nu pas aan tafel.
Vers brood met pain d’Ardenne.![]()

2nd. Als da zo n half uurke uit de oven is. Besmeren met gezouten melkerijboter en belegen kaas of Oud Brugge.Niets lekkerder dan vers brood en goed beleg!

Nog wat blauwe plekken nodig?Donderdag moet ik blijkbaar naar de arbeidsgeneesheer. Glimlach, want kan enkel maar in mijn voordeel uitkomen.
Euh. Die kan dat nu wel niet meer zien dat gij hier gepost hebt he.Net een PM van Trump dat ik nu op zijn ignore lijst sta <3
Zalig toch?Euh. Die kan dat nu wel niet meer zien dat gij hier gepost hebt he.

Welkom bij de club! Wacht tot hij begint te flippen omdat hij denkt dat hij kan zien dat jij hem op de jouwe zet, en dit "opvolgt".Net een PM van Trump dat ik nu op zijn ignore lijst sta <3
Sarcasme is u vreemd?Zalig toch?![]()
Only if the bad guy loses!Sarcasme is u vreemd?