Zubrowka
Well-known member
De quiz van de BEWEL?ooit de winst in de gewone quiz en de zuipbeker gehaald![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De quiz van de BEWEL?ooit de winst in de gewone quiz en de zuipbeker gehaald![]()
Geen kwaad woord over uw makkers!Dat is niet van gierig ofzo, ma een verhuis firma lijkt mij niet zo efficient om 1 of andere reden. Uiteindelijk is het nu ook in 1 dag gefixt hoor...
Too old? Bwahahahaha, zeg dat tegen de 8 stoere venten die alles gedragen hebben (behalve mijn dozen met boeken, die wil niemand pakken).

Nee, maar als IK het mij kan permitteren, dan jij ook!En trouwens, ik denk niet dat ik mijn inkomen hier al heb vermeld.
(was trouwens 1000 euro voor 1 dag
)
The circle of life of zo iets.Ik wou wel, naar na 2-3 pintjes moest iedereen opeens terug naar het gezin.

Ooit eens een belpop quiz meegedaan.Is dat bij jullie ook zo dat jullie top 3 zijn tot ongeveer halverwege en vanaf dan afzakken naar de onderste helft? Maar wel steevast met de drank prijs gaan lopen? (Allez waggelen)
nee chiro noorderwijk (of mss morkhoven).De quiz van de BEWEL?
Ooit na een quiz wakker geworden met een bol kaas op m’n nachtkastje (slaapkamer in ouderlijk huis). Een andere van de ploeg met een pak hesp. We konden croques maken.ooit de winst in de gewone quiz en de zuipbeker gehaald. Eenmalig iets wel en pre Corona speelde ik er toch zeker 30 per jaar
.
Ik hoop dat mijn dochter dat later even hard zal appreciëren als u. Voorlopig nog geen succes in elk gevalDe vader die met de goeie whisky kwam aanzetten. Twas lang geleden!
.M’n dochter is wel duusd keer stoerder dan m’n zoon eigenlijkOefenen met @Wannez zijn zoon, jouw dochter is jonger en zal willen meedoen met de oudere, stoere kinderen. Problem solved!

Ik vind dat ze hiervoor ECHT wel al in de 2de kleuterklas moeten zitten!M’n dochter is wel duusd keer stoerder dan m’n zoon eigenlijk![]()

Oefenen met @Wannez zijn zoon, jouw dochter is jonger en zal willen meedoen met de oudere, stoere kinderen. Problem solved!
Mijn dochter is ook best wel een stoere. Al meermaals mee gemaakt dat de oudere jongens (6-10 jaar) iets niet durven, en mijn 3-4 jarige pruts dat zonder problemen doet.M’n dochter is wel duusd keer stoerder dan m’n zoon eigenlijk![]()

Geniet ervan! Ook van de bestellingTe voet mijn bestelling bij de bakker gaan ophalen dus nu kan ik het mij permitteren om de rest van de zondag in de zetel te liggen.![]()

Pop quiz, hotshot: wat is uw definite van een goeie whisky?De vader die met de goeie whisky kwam aanzetten. Twas lang geleden!
En van u?Pop quiz, hotshot: wat is uw definite van een goeie whisky?
Ik heb zo een nichtje. Enfin, ik heb er twee en ‘tje’ is niet echt juist want ze is er nu 47. Nog nooit zo een braaf kind meegemaakt, verantwoordelijk, beleefd, maakte altijd goede keuzes. Tot er op haar 19e een heilig vuur in ontbrandde en ze Queen of the Scene werd in Brussel.Heb ik al gezegd dat de mijne qua innerlijk "zjuust de mama" is?
(Je zal er nog dankbaar om zijn, die dronken, roekeloze bende van jullie zal een nuchtere bob vandoen hebben! Hopelijk heeft ze dus het rijden met de auto van de papa mee.)
We hebben er drie in huis: een Monkey Shoulder, een Macallan 18j Sherry Oak en een Lagavulin 16j.En van u?