Je glimlach van vandaag

Dat is niet van gierig ofzo, ma een verhuis firma lijkt mij niet zo efficient om 1 of andere reden. Uiteindelijk is het nu ook in 1 dag gefixt hoor...
Too old? Bwahahahaha, zeg dat tegen de 8 stoere venten die alles gedragen hebben (behalve mijn dozen met boeken, die wil niemand pakken :unsure:).
Geen kwaad woord over uw makkers! 😇
En trouwens, ik denk niet dat ik mijn inkomen hier al heb vermeld.
Nee, maar als IK het mij kan permitteren, dan jij ook! :fingerguns_r: (was trouwens 1000 euro voor 1 dag 😭)
Ik wou dat gewoon niemand aan doen precies (en mezelf nog het minst!). 🤷🏼
Ik wou wel, naar na 2-3 pintjes moest iedereen opeens terug naar het gezin.
The circle of life of zo iets. :unsure:

Is dat bij jullie ook zo dat jullie top 3 zijn tot ongeveer halverwege en vanaf dan afzakken naar de onderste helft? Maar wel steevast met de drank prijs gaan lopen? (Allez waggelen)
Ooit eens een belpop quiz meegedaan.

Trots toch dat we 2de laatste geëindigd zijn.

Zeker niet laatste.

Werkelijk wat een vragen.

"Wie had ooit dat liedje gecovered in 198X?"
Zowel het liedje als de zanger waren me onbekend.

Ooit de trainingsdagen van NH Accor Hotels moeten doen (in mijn zwalpende jaren) en zoals het mij betaamd was ik zó uit mijn element tussen mensen dat ik uit pure paniek gewoon helemaal in mijzelf terug trok. De tweede avond activiteit was een quiz en ik stond alleen (ik geef zo een speciale vibe af als ik liever alleen ben. Never fails) en ik heb heel alleen toch maar die quiz gewonnen. Zelfs de sportvragen. Suck it, Accor hotels.

ooit de winst in de gewone quiz en de zuipbeker gehaald :coolbrows:. Eenmalig iets wel en pre Corona speelde ik er toch zeker 30 per jaar :p .
Ooit na een quiz wakker geworden met een bol kaas op m’n nachtkastje (slaapkamer in ouderlijk huis). Een andere van de ploeg met een pak hesp. We konden croques maken.
Ik had toen blijkbaar ook een bunzing aan de achterdeur gelegd. Meest plausibele verklaring is dat ik die onderweg met de fiets gevonden had en dan maar had meegebracht om op te (laten) zetten. Wat m’n pa dan ook gedaan heeft en die staat nu nog in hun huis.

Ik was al content dat die dode bunzing niet op m’n nachtkastje lag.

Oefenen met @Wannez zijn zoon, jouw dochter is jonger en zal willen meedoen met de oudere, stoere kinderen. Problem solved!
M’n dochter is wel duusd keer stoerder dan m’n zoon eigenlijk 🤔
Mijn dochter is ook best wel een stoere. Al meermaals mee gemaakt dat de oudere jongens (6-10 jaar) iets niet durven, en mijn 3-4 jarige pruts dat zonder problemen doet.
Dat zijn dan dingen als de wildwaterbaan, van 5 meter in een luchtkussen springen, enz ...

Afgelopen zomer, op een camping met een bevriend koppel, was er een soort "mini deathride" over de rivier.
De 8 jarige zoon van mijne maat:
kom op jonge, stoer zijn, goed vasthouden
nee wil je niet?
<ladder af>​
wilde nu terug wel?
<ladder op>​
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
<ladder af>​
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
<ladder op>
...
=> herhaal dit voor 15min

Mijn 3,5 jarige wilde prinses:
- Alles ok schattie?
* ja
- Goed vast houden hé, beentjes rond het zitje
<spring erop en weg was ze> :laugh:

Heb ik al gezegd dat de mijne qua innerlijk "zjuust de mama" is? 😏

(Je zal er nog dankbaar om zijn, die dronken, roekeloze bende van jullie zal een nuchtere bob vandoen hebben! Hopelijk heeft ze dus het rijden met de auto van de papa mee. :unsure: )

Heb ik al gezegd dat de mijne qua innerlijk "zjuust de mama" is? 😏

(Je zal er nog dankbaar om zijn, die dronken, roekeloze bende van jullie zal een nuchtere bob vandoen hebben! Hopelijk heeft ze dus het rijden met de auto van de papa mee. :unsure: )
Ik heb zo een nichtje. Enfin, ik heb er twee en ‘tje’ is niet echt juist want ze is er nu 47. Nog nooit zo een braaf kind meegemaakt, verantwoordelijk, beleefd, maakte altijd goede keuzes. Tot er op haar 19e een heilig vuur in ontbrandde en ze Queen of the Scene werd in Brussel.
Dus de kans is groot dat Mulan Jr de offspring hier zal rondleiden als een roedel puppies, be a total bad ass biatch. (En de puppies gaan doodcontent zijn)

Terug
Bovenaan