Je glimlach van vandaag

Ja, kan me inbeelden als single zonder huisdieren dat het echt rampzalig is bij jou, Toon! 😁
ik verschiet er toch van hoeveel stof er elke week weer ligt hoor. Verwarming en uwe was drogen zorgt wel voor een tapijt aan stof.
En ook als ik de spaghetti wil wegen, blijkbaar de helft laat vallen en het niet opmerk, is het wel nodig dat ik regelmatig eens onder m'n keukentafel kijk en kuis :unsure:

Vlaamse koers begint weer.
Stralende zon en blauwe hemel aan zee.
Nu eerst glaasje wijn, kaas en stokbrood.
Straks het strand op en vanavond pizza met de rest van de wijn. Tweekend goed in zetten en zon pakken 😎👌

ik verschiet er toch van hoeveel stof er elke week weer ligt hoor. Verwarming en uwe was drogen zorgt wel voor een tapijt aan stof.
En ook als ik de spaghetti wil wegen, blijkbaar de helft laat vallen en het niet opmerk, is het wel nodig dat ik regelmatig eens onder m'n keukentafel kijk en kuis :unsure:
Ah wacht, we zullen eens strijken nu het huis proper is *alles in huis bedekt met stof*

Ter info: een stoflaag wordt niet dikker dan 6 mm. En wat is nu 6 mm in feite 🤷‍♂️

Het Roodborstje in de tuin is niet meer single. Vandaag waren ze vrolijk met twee aan het rondhoppen. De grote boom staat in knop en binnenkort dus weer een overdaad aan roze bloesems (het is een boom om trots op te zijn, hij is gigantisch). Een tuin blijft toch een fantastisch iets.

Hu wegen? Sta je op dieet misschien?

Ik denk dat een youtube kanaal van een koken de Tonerider wel eens een hit kan zijn.

Spaghetti wegen, afgieten en het vergiet vasthouden en daardoor kokend water op de pollen,..

Terug
Bovenaan