Das zeker ik kan u die zelfs naspelen zo goed als volledig zonder hulp.Kunnen we die samen kijken?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das zeker ik kan u die zelfs naspelen zo goed als volledig zonder hulp.Kunnen we die samen kijken?![]()

Benzine of diesel? Benzine is niet geheel zonder risicoHet hamstergedrag van sommige mensen.
Met als uitschieter ne ouwe pee die zeker 20 jerrycannekes van 5l was aan't volkappen aan het tankstation.
Nen hoop ambras dat da veel te lang duurde maar meneer deed rustig voort.![]()

Niet op gelet maar daar zaten ook van die bussen tussen die men gebruikt om ruitensproeivloeistof in te verkopen.Benzine of diesel? Benzine is niet geheel zonder risico![]()

Hoe dan ook, Kga ze sebiet toch ook allebei nog eens voltankenNiet op gelet maar daar zaten ook van die bussen tussen die men gebruikt om ruitensproeivloeistof in te verkopen.
Bij mijn weten is da dunne plastic en vreet die benzine of diesel daar na een tijdje door.
Maar mss kapt em ze wel over in een tinnen bassin.
Sommige mensen.![]()

Zeker da.Hoe dan ook, Kga ze sebiet toch ook allebei nog eens voltanken![]()

Gas?Zeker da.
Kennis van me werkt bij een Gamma. Die heeft me daarstraks weten melden dat de prijs van de Primagaz serieus gaat opslaan vanaf morgen.
En aangezien hij hier dikwijls m'n zelfgemaakte pizza's (Ooni gasoven) komt proeven heb ik me toch maar 3 flessen aan de kant laten zetten.
Hij verwacht een prijsstijging van minstens 60% (op de gasflessen van 9.5kg)
Worden dure pizza's in de toekomst.
Er gaat de komende weken nog wat op ons afkomen vrees ik.

Bwa , heb ik ook gehad.Gas?
De puristen hier bakken hun handgemaakte pizza's toch in een houtoven?![]()

Ik zou dat ook doen, maar mijn tank is nog bijna vol van vorige week te gaan tanken. Ik denk niet dat het de moeite is om daar nog bij te vullen.Hoe dan ook, Kga ze sebiet toch ook allebei nog eens voltanken![]()

subliminal messaging: je detecteert nu al dat de Rus hier straks aankomt ruikend naar de Vodka.Ik ga vanavond aan de Vodka, zou dat nu een gevolg zijn van zo een subliminal messaging? De keren dat ik daar ‘last’ van heb zijn op een hand te tellen.
Ik mis de vodka uit mijn jongere jaren, dat was met een spritzer gelijk van parfum. Gewoon naar de bar, mond open en zeker vijftien verschillende smaken om te proeven.
(En neen, voor iemand het vraagt: het was met ogen open dus drank was écht het enige dat spritz deed)

FTFY (T'is flauw, ik weet het)Vandaag echo moeten laten nemen en het antwoord was dat er geen kanker - geen kanker - geen kanker was. Meer moest ik niet weten.
Zen ni meeFTFY (T'is flauw, ik weet het)

Echo.Zen ni mee![]()