Je glimlach van vandaag

Het hamstergedrag van sommige mensen.
Met als uitschieter ne ouwe pee die zeker 20 jerrycannekes van 5l was aan't volkappen aan het tankstation.
Nen hoop ambras dat da veel te lang duurde maar meneer deed rustig voort. :biglaugh:

Het hamstergedrag van sommige mensen.
Met als uitschieter ne ouwe pee die zeker 20 jerrycannekes van 5l was aan't volkappen aan het tankstation.
Nen hoop ambras dat da veel te lang duurde maar meneer deed rustig voort. :biglaugh:
Benzine of diesel? Benzine is niet geheel zonder risico 🤪

Benzine of diesel? Benzine is niet geheel zonder risico 🤪
Niet op gelet maar daar zaten ook van die bussen tussen die men gebruikt om ruitensproeivloeistof in te verkopen.
Bij mijn weten is da dunne plastic en vreet die benzine of diesel daar na een tijdje door.
Maar mss kapt em ze wel over in een tinnen bassin.
Sommige mensen. :crazy:

Niet op gelet maar daar zaten ook van die bussen tussen die men gebruikt om ruitensproeivloeistof in te verkopen.
Bij mijn weten is da dunne plastic en vreet die benzine of diesel daar na een tijdje door.
Maar mss kapt em ze wel over in een tinnen bassin.
Sommige mensen. :crazy:
Hoe dan ook, Kga ze sebiet toch ook allebei nog eens voltanken 🤓

Hoe dan ook, Kga ze sebiet toch ook allebei nog eens voltanken 🤓
Zeker da.
Kennis van me werkt bij een Gamma. Die heeft me daarstraks weten melden dat de prijs van de Primagaz serieus gaat opslaan vanaf morgen.
En aangezien hij hier dikwijls m'n zelfgemaakte pizza's (Ooni gasoven) komt proeven heb ik me toch maar 3 flessen aan de kant laten zetten.
Hij verwacht een prijsstijging van minstens 60% (op de gasflessen van 9.5kg)
Worden dure pizza's in de toekomst. 🤨

Er gaat de komende weken nog wat op ons afkomen vrees ik.

Zeker da.
Kennis van me werkt bij een Gamma. Die heeft me daarstraks weten melden dat de prijs van de Primagaz serieus gaat opslaan vanaf morgen.
En aangezien hij hier dikwijls m'n zelfgemaakte pizza's (Ooni gasoven) komt proeven heb ik me toch maar 3 flessen aan de kant laten zetten.
Hij verwacht een prijsstijging van minstens 60% (op de gasflessen van 9.5kg)
Worden dure pizza's in de toekomst. 🤨

Er gaat de komende weken nog wat op ons afkomen vrees ik.
Gas?

De puristen hier bakken hun handgemaakte pizza's toch in een houtoven? :fingerguns_r:

Gas?

De puristen hier bakken hun handgemaakte pizza's toch in een houtoven? :fingerguns_r:
Bwa , heb ik ook gehad.
Te omslachtig en te veel kuiswerk. En de buren kregen soms serieus wat rook binnen. :coolbrows:

En voor de smaak , de pizza steekt een minuut en half in de oven.
Das veel te kort om de smaak op te nemen van het hout omdat de korst op die temperaturen bij conctact met de steen direct dichtschroeid..
Ik merk alleszins geen verschil in smaak. En ik heb 2 houtgestookte ovens gehad maar ik zou niet meer willen wisselen.

Hier ook al dikwijls de discussie met vrienden gehad dat op gas niet traditioneel is en si en la.
Tot ze er eentje van mij proeven en me toch gelijk moeten geven.
Ieder z'n ding.

Ik ga vanavond aan de Vodka, zou dat nu een gevolg zijn van zo een subliminal messaging? De keren dat ik daar ‘last’ van heb zijn op een hand te tellen.
Ik mis de vodka uit mijn jongere jaren, dat was met een spritzer gelijk van parfum. Gewoon naar de bar, mond open en zeker vijftien verschillende smaken om te proeven.
(En neen, voor iemand het vraagt: het was met ogen open dus drank was écht het enige dat spritz deed)

Ik ga vanavond aan de Vodka, zou dat nu een gevolg zijn van zo een subliminal messaging? De keren dat ik daar ‘last’ van heb zijn op een hand te tellen.
Ik mis de vodka uit mijn jongere jaren, dat was met een spritzer gelijk van parfum. Gewoon naar de bar, mond open en zeker vijftien verschillende smaken om te proeven.
(En neen, voor iemand het vraagt: het was met ogen open dus drank was écht het enige dat spritz deed)
subliminal messaging: je detecteert nu al dat de Rus hier straks aankomt ruikend naar de Vodka.

:nono:

:nono:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan