Je glimlach van vandaag

De vraag over TML tickets deed mij denken aan een oude glimlach. Ik heb 1 keer de TML ticket dans gedaan omdat ik enorm curieus was naar hoe erg dat nu was, met gewoon mijn laptop en ik was tien minuten later al voorzien van heel het weekend plus camping. Als ik dan mensen bezig hoor over zes devices en al die miserie…
Moet een jaar of acht terug zijn, ik heb ze doorverkocht voor een honderd Euro meer. Al had ik zeker het dubbele kunnen krijgen maar zo smerig wou ik ook niet doen.

De vraag over TML tickets deed mij denken aan een oude glimlach. Ik heb 1 keer de TML ticket dans gedaan omdat ik enorm curieus was naar hoe erg dat nu was, met gewoon mijn laptop en ik was tien minuten later al voorzien van heel het weekend plus camping. Als ik dan mensen bezig hoor over zes devices en al die miserie…
Moet een jaar of acht terug zijn, ik heb ze doorverkocht voor een honderd Euro meer. Al had ik zeker het dubbele kunnen krijgen maar zo smerig wou ik ook niet doen.
Tickets kopen zonder zelf van plan te zijn te gaan is tout court smerig, vanaf het moment dat je der meer geld voor vraagt. Of dat nu 100 is of het dubbel, speelt geen rol. Ge zijt ne vieze scalper op dat moment.

Tickets kopen zonder zelf van plan te zijn te gaan is tout court smerig, vanaf het moment dat je der meer geld voor vraagt. Of dat nu 100 is of het dubbel, speelt geen rol. Ge zijt ne vieze scalper op dat moment.
Mja… Ik denk dat er ondertussen ook wel maatregelen zijn waardoor het niet meer mogelijk is. Maar op dat moment was dat simpel als. Je werd gebombardeerd met aanbiedingen met echte zotte prijsaanbiedingen via de doorverkoop-website.

Naar huis vandaag :love:

Versta mij ni verkeerd, skiën is leuk, maar mijn lijf kan dat geweld ni meer aan (combinatie zuipen, vreten, ski en heeeel weinig slaap)
Ik wou een gifke posten, maareuh "gif what a pussy" op google levert alleen dingen op die ik hier niet mag posten :eek:

OneDrive die nog eens afkwam met een "photo memory" van 2 jaar geleden. Ver weg en vaag in mijn gedachten zijn de ochtenden dat ik om 6AM in mijn auto stap om naar het werk vertrekken. Op dat uur draai ik mij tegenwoordig nog eens een keer of 2 om in mijn bed.

gTUV1OL.png

Zo’n dingen zijn gewoon puur geluk hebben. Ik heb hier vorig jaar ‘s ochtends toevallig een bericht gelezen ‘s ochtends dat de PS5 te koop was online bij Dreamland (bleek uiteindelijk fout in de webshop) en 8 uur later lag die in mijn wagen terwijl ik niet eens op zoek was. Terwijl je nu nog steeds mensen hebt hier die sinds release op zoek zijn en nog steeds geen hebben kunnen bemachtigen.

Terug
Bovenaan