Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'Dora the Explorer' komt weer tot leven in eigen tv-serie
Paramount+ heeft grote plannen met Dora the Explorer, het bekende avontuurlijke meisje uit de bekende animatieserie. Een paar jaar geleden verscheen nog de film Dora and the Lost City of Gold.www.serietotaal.nl
Dora is er serieus op vooruitgegaan![]()
Ribbekes aant eten in de Sunnalm langst piste 11.
![]()
Vooral als ouder van 2 kleine kinderen, beschouw ik je voortaan als unicorn!@Tonerider zijn klagen over slaap doet me beseffen dat ik eigenlijk bijna nooit slecht slaap

Ik heb een bekende hit herschreven die je hem (de Waal) kan sturen.Update van mijn ergernis post.
De Waal bleef maar emailen met stomme vragen en onbestaande kortingen. Ik antwoord dat ik het beu ben en dat hij zelfs niet meer hoeft te boeken bij mij. 5min er na boekt een andere groep op zijn data de Lodge vol.
Nu is zijn mama ah emailen mij of er toch geen plaats is blabla en dat ze de volledige prijs gaan betalen. Blijkbaar wou de slimme big4 big shot consultant zijn vriendin hier te huwelijk vragen want ze kende onze plaats van een vriendin van haar.
Zijn hele plan dus om zeep, het gaat trouwens voor eind deze maand en ze zijn al in ZA.
Zijn mama blijft nu ook maar mailen wat ik kan doen. Ja zeker geen kamers bij bouwen.
Karma is a bitch
Hit the road Jacques and don't you come back
No more, no more, no more, no more
Hit the road Jacques and don't you come back no more
What you say?
Hit the road Jacques and don't you come back
No more, no more, no more, no more
Hit the road Jacques and don't you come back no more
Kinderen zijn eigenlijk geen slaap probleem meer sinds dat ze pakweg 3,5 waren ofzo. Ok ze staan om half 7 op, maar dat is niet echt een probleem als ik op tijd ga slapen.Vooral als ouder van 2 kleine kinderen, beschouw ik je voortaan als unicorn!![]()
Aaah, je had het over "op dit moment wanneer er geen externe oorzaak is"!Kinderen zijn eigenlijk geen slaap probleem meer sinds dat ze pakweg 3,5 waren ofzo. Ok ze staan om half 7 op, maar dat is niet echt een probleem als ik op tijd ga slapen.

Uiteraard moest het brand alarm plots afgaan midden in de nacht dan ga ik niet goed slapenAaah, je had het over "op dit moment wanneer er geen externe oorzaak is"!![]()
Maar dat soort zaken gebeurt niet echt vaak.