Je glimlach van vandaag

Om een vriendin te citeren:

Je kan naar de paniekzaaierij van het nieuws kijken. Of je kan naar een superenthousiaste Brit kijken die landende vliegtuigen filmt tijdens storm Eunice.. Take your pick
😉

Al straffe stoten gezien!

The clueless trio from Nigeria combined traditional Arab dress with thick makeup to try to convince officials they should be allowed to enter Dubai.

Bron

Nu het weer het terug toeliet op deze zonnige ochtend toch een mooie 2,5 uur gewandeld. Beetje schrale wind maar viel voor de rest wel mee.

Hier en daar toch wat omheiningen kapot gewaaid, in het bos 2 redelijk grote bomen met wortel en al uitgerukt, paar straten ook afgesloten omdat er bomen moeten weggehaald worden en nog redelijk wat andere zaken.

Mijn moeder weet dat ik niet zo'n zoetekauw ben, dus in plaats van een pateke voor bij de koffie had ze mini-gehaktbouletjes met kriekskes gemaakt. Langs de ene kant raar als 'dessert', maar zo lekker :drool: I just love my mother.

Update van mijn ergernis post.

De Waal bleef maar emailen met stomme vragen en onbestaande kortingen. Ik antwoord dat ik het beu ben en dat hij zelfs niet meer hoeft te boeken bij mij. 5min er na boekt een andere groep op zijn data de Lodge vol.

Nu is zijn mama ah emailen mij of er toch geen plaats is blabla en dat ze de volledige prijs gaan betalen. Blijkbaar wou de slimme big4 big shot consultant zijn vriendin hier te huwelijk vragen want ze kende onze plaats van een vriendin van haar.

Zijn hele plan dus om zeep, het gaat trouwens voor eind deze maand en ze zijn al in ZA.

Zijn mama blijft nu ook maar mailen wat ik kan doen. Ja zeker geen kamers bij bouwen.

Karma is a bitch

Update van mijn ergernis post.

De Waal bleef maar emailen met stomme vragen en onbestaande kortingen. Ik antwoord dat ik het beu ben en dat hij zelfs niet meer hoeft te boeken bij mij. 5min er na boekt een andere groep op zijn data de Lodge vol.

Nu is zijn mama ah emailen mij of er toch geen plaats is blabla en dat ze de volledige prijs gaan betalen. Blijkbaar wou de slimme big4 big shot consultant zijn vriendin hier te huwelijk vragen want ze kende onze plaats van een vriendin van haar.

Zijn hele plan dus om zeep, het gaat trouwens voor eind deze maand en ze zijn al in ZA.

Zijn mama blijft nu ook maar mailen wat ik kan doen. Ja zeker geen kamers bij bouwen.

Karma is a bitch
Ik heb een bekende hit herschreven die je hem (de Waal) kan sturen.

Hit the road Jacques and don't you come back
No more, no more, no more, no more
Hit the road Jacques and don't you come back no more
What you say?
Hit the road Jacques and don't you come back
No more, no more, no more, no more
Hit the road Jacques and don't you come back no more

Terug
Bovenaan