nochtans is hij niet de enige hoorVooral als ouder van 2 kleine kinderen, beschouw ik je voortaan als unicorn!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nochtans is hij niet de enige hoorVooral als ouder van 2 kleine kinderen, beschouw ik je voortaan als unicorn!![]()
Externe oorzaak op uw slaap zijn de kinderen. Blijkbaar is die externe oorzaak geelimineerd bij u (klinkt erger dan ik bedoelUiteraard moest het brand alarm plots afgaan midden in de nacht dan ga ik niet goed slapenMaar dat soort zaken gebeurt niet echt vaak.
Of ik versta niet wat je daar bedoelt.
)of heeft hij gewoon kinderen die deftig kunnen slapen.Externe oorzaak op uw slaap zijn de kinderen. Blijkbaar is die externe oorzaak geelimineerd (klinkt erger dan ik bedoel)
Awel ja, dan is de oorzaak dus geelimineerd toch? Dat is wat ik zei.of heeft hij gewoon kinderen die deftig kunnen slapen.
Ik bedoelde wel degelijk jouw 2 bengels.Uiteraard moest het brand alarm plots afgaan midden in de nacht dan ga ik niet goed slapenMaar dat soort zaken gebeurt niet echt vaak.
Of ik versta niet wat je daar bedoelt.

ja maar elimineren en kinderen in 1 zin gebruiken is gewoon om problemen vragen he.Awel ja, dan is de oorzaak dus geelimineerd toch? Dat is wat ik zei.
Sadface is niet omdat ik het jullie niet gun, wel omdat ik het niet herken.of heeft hij gewoon kinderen die deftig kunnen slapen.

zelfs al gunde je het me niet, ik zou er niet wakker van liggenSadface is niet omdat ik het jullie niet gun, wel omdat ik het niet herken.![]()
Hopelijk geen normale gang van zaken?Ik bedoelde wel degelijk jouw 2 bengels.
Deze week alleen meer dan 10x wakker gemaakt door haar s nachts (dus tss 22u en 6u).![]()
Leest gij mijn posts wel voordat ge replied?ja maar elimineren en kinderen in 1 zin gebruiken is gewoon om problemen vragen he.
Externe oorzaak op uw slaap zijn de kinderen. Blijkbaar is die externe oorzaak geelimineerd bij u (klinkt erger dan ik bedoel)
Mja dat heeft een jaar geduurd ofzo, en we zijn niet echt streng op de meeste zaken, maar het is niet toegestaan om uit hun bed te komen als dat schaap op hun klok niet wakker is. Behalve in geval van toilet, pijn of onverwachte vloeistoffenIk bedoelde wel degelijk jouw 2 bengels.
Deze week alleen meer dan 10x wakker gemaakt door haar s nachts (dus tss 22u en 6u).![]()

ja, waarom denk je dat ik erop replyLeest gij mijn posts wel voordat ge replied?![]()

Aaah, maar mijn moppie komt ook niet uit bed (tenzij om te plassen op het potje in de kamer) tot wanneer haar schaapje wakker is.. weekje vol dromen dus minutenlang krijsen en huilen etc. De volgende ochtend: "lekker geslapen?" Vrolijke kleuter; "Ja!"Mja dat heeft een jaar geduurd ofzo, en we zijn niet echt streng op de meeste zaken, maar het is niet toegestaan om uit hun bed te komen als dat schaap op hun klok niet wakker is. Behalve in geval van toilet, pijn of onverwachte vloeistoffen
Dat werkt nu toch precies.
Ah dat is niet fijn. Heeft 1 van de twee hier ook af en toe. Begint te huilen en die merkt eigenlijk niet dat je tegen haar bezig bent. Op toilet zetten, ze plast en dan valt ze terug in slaap. Gelukkig is dat normaal gezien tussen 22 en 22:30 dus meestal is dat net voor ik ga slapen.Aaah, maar mijn moppie komt ook niet uit bed (tenzij om te plassen op het potje in de kamer) tot wanneer haar schaapje wakker is.. weekje vol dromen dus minutenlang krijsen en huilen etc. De volgende ochtend: "lekker geslapen?" Vrolijke kleuter; "Ja!"
Begint dan ook doorgaans, wanneer ik zelf net in slaap ben gevallen en doorgaans dan nog eens tss 1u en 2u.Ah dat is niet fijn. Heeft 1 van de twee hier ook af en toe. Begint te huilen en die merkt eigenlijk niet dat je tegen haar bezig bent. Op toilet zetten, ze plast en dan valt ze terug in slaap. Gelukkig is dat normaal gezien tussen 22 en 22:30 dus meestal is dat net voor ik ga slapen.

Ik presenter dames en heren: De politieBak een goeie spacecake. Ze gaan goed slapen en dromen doen ze dan ook niet meer.
Veel beter dan @Lint zijn tip om ze te elimineren.