Mulan
Well-known member
Ik merk daar toch ook wel effect van op gewrichtspijn.Tegen iets meer dan hoofdpijn doet dat nu toch niks?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik merk daar toch ook wel effect van op gewrichtspijn.Tegen iets meer dan hoofdpijn doet dat nu toch niks?
De keren dat ik echt een pijnstiller nodig had en ik naar Dafalgan greep deed het bij mij niks alleszins. 1 keer na een operatie aan mijn neus, waarbij ik het zelfs intraveneus kreeg. Nog nooit zo veel zeer gehad. Ik heb die nacht niet geslapen van de pijn.Ik merk daar toch ook wel effect van op gewrichtspijn.
Pijnbestrijding is nooit een zaak van "pak dit of dat en GEGARANDEERD...."De keren dat ik echt een pijnstiller nodig had en ik naar Dafalgan greep deed het bij mij niks alleszins. 1 keer na een operatie aan mijn neus, waarbij ik het zelfs intraveneus kreeg. Nog nooit zo veel zeer gehad. Ik heb die nacht niet geslapen van de pijn.
De andere keer was na een accident dat mijn knieën pijn deden. Toen nam ik er 4 op een shift van 8h. Niks nougabollen.
Ja da's natuurlijk ook wel waar. Idereen reageert idd anders op medicatie.Pijnbestrijding is nooit een zaak van "pak dit of dat en GEGARANDEERD...."
Het hangt samen met de oorzaak van de pijn én hoe de persoon reageert op medicatie.
Hoe vaak ik al niet gehoord heb: "Ah, maar ik heb ook migraine, pak eens een excidrineke, GEGARANDEERD...."
Euh. Neen. Niet "gegarandeerd".
Ik heb nog Tramadol gekregen van mijn schoonmoeder voor een verschot in mijn rug. Dat deed echt niks voor mij.Als ik zware rugpijn heb werkt enkel een tramadol-derivaat
Pak ik dan ook zelden tenzij ik crepeer van de pijn.
Al de rest doet juist niks!
En dit terwijl anderen wel gesteld zijn met andere, lichtere middelen in zwaardere dosissen.
Dat is dan uw opgebouwde resistentie tegen vergif? Want Tramadol is toch al geen klein pijnstillerke meerIk heb nog Tramadol gekregen van mijn schoonmoeder voor een verschot in mijn rug. Dat deed echt niks voor mij.
.
.Geen idee, maar het deed echt niks. Het waren druppels en mijn schoonmoeder is effectief ‘pijnpatiënt’ met een heel regiment aan medicijnen. Ze heeft nu zelfs Fentanyl. Ik heb wel maar 20 druppels gekregen en ik weet dat zij er veel meer nodig heeft.Dat is dan uw opgebouwde resistentie tegen vergif? Want Tramadol is toch al geen klein pijnstillerke meer.
Ik sliep daar wel zaaaaaaaalig van.
Dat is toch leuk, bonus me-time!Misschien binnenkort de 'BG pijnstillers en andere opiaten' thread eens aanmaken
Het kl... aan tramadol is dat ik wel snel in slaap val maar na 3 uur is de slaap gedaan en ben ik klaarwakker voor de rest van de nacht.
Waarom waren de vorige keren zonder verdoving?Voor het eerst in mijn leven verdoving gekregen (bij de tandarts). Speciale ervaring wel, maar wel aangenaam om eens niet massa's pijn te voelen bij het boren.
Tot ze zeggen "spoel maar" en je het ganse bekertje over uw kin laat wegdrabbelen.Voor het eerst in mijn leven verdoving gekregen (bij de tandarts). Speciale ervaring wel, maar wel aangenaam om eens niet massa's pijn te voelen bij het boren.
Geen idee, nooit aangeboden gekregen en gedacht dat pijn lijden deel uitmaakte van het tandartsbezoek.Waarom waren de vorige keren zonder verdoving?

Geen last van gehad eigenlijk! Ook het plaatsen van de spuit zelf was echt niets.Tot ze zeggen "spoel maar" en je het ganse bekertje over uw kin laat wegdrabbelen.
Raren, 100x liever een gewone spuit dan zo'n mega naald van de tandartsGeen idee, nooit aangeboden gekregen en gedacht dat pijn lijden deel uitmaakte van het tandartsbezoek.
Geen last van gehad eigenlijk! Ook het plaatsen van de spuit zelf was echt niets.

Niet eens opgevallen eigenlijk... Misschien gewoon dik placebo-effect gehad...Raren, 100x liever een gewone spuit dan zo'n mega naald van de tandarts![]()