Général Zantas
Well-known member
We staan aan de vooravond van een internationaal gewapend conflict maar toch wordt er de laatste dagen meer commotie gemaakt over zwarte elven en zwarte dwergen. Daar kan ik enkel eens mee lachen 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gaat ge samenwonen?Ik zal aan u denken als ik aan het verhuizen ben op blijkbaar hetzelfde moment als u.

Niet dat ik weet, tzal verschieten zijn als ze opeens aan mij deur staatGaat ge samenwonen?![]()
.Als we straks tussen ontploffende paddestoelwolken zitten, gaan we nog hunkeren naar die non-discussies.We staan aan de vooravond van een internationaal gewapend conflict maar toch wordt er de laatste dagen meer commotie gemaakt over zwarte elven en zwarte dwergen. Daar kan ik enkel eens mee lachen![]()
Alsof iemand geboren in pakweg '95 bewust keek naar de Super Bowl van 2006 of 2007.
‘Vrijheidskonvooi’ op weg naar Brussel, maar in de verkeerde richting: “Ik weet niet waar we zijn, we zijn verdwaald eigenlijk”

Alsof iemand geboren in pakweg '95 bewust keek naar de Super Bowl van 2006 of 2007.
En de afgelopen jaren zijn er al veel artiesten gepasseerd die populair zijn bij de generatie 85-95.
Zever dus.
Goeie tip. Stond op mijn vorige telefoon maar nog niet op mijn huidige. Direct gedaan zie.![]()
Met app 112 BE op gsm zien hulpdiensten exact waar u bent en krijgt u sneller hulp
In nood kan u sneller hulp krijgen door de app 112 BE te gebruiken. De app op uw gsm stuurt uw exacte locatie, identiteitsgegevens en aanvullende medische gegevens automatisch naar de hulpdiensten. De Limburgse hulpverleners promoten dit levensreddend communicatiemiddel op de Europese 112-dag.m.hbvl.be
Ik geef het ook maar mee hier. Super handige en belangrijke om te hebben. Kunt ook direct klikken op politie, brandweer of ambulance zodat ge direct juist verbonden wordt.
Installeren die handel!
i give him a dollar, just to shut up !!Viel mij vooral op dat 50 cent ondertussen precies al ne hele dollar is geworden.
i give him a dollar, just to shut up !!
obie trice, nate dogg...Nee joh, dikke held 50
G-Unit, D12 etc... goeie oude tijd!
heb er ook naartoe geluisterd, maar ja niemand is perfect zekerMijn ergernis is de bedroevende audio kwaliteit van deze clip en die godverfucking constante reclame op YouTube dertussen