Je glimlach van vandaag

Viel mij vooral op dat 50 cent ondertussen precies al ne hele dollar is geworden.
yrmCb9H.jpg

Mijn vrouw bevalt ten laatste volgende week maar ik ben gisteren positief getest. Nu krijg ik te horen dat ik enkel binnen mag tijdens de bevalling en niet erna in de materniteit, ook al ben ik tegen dan uit isolatie. Echt waar, klote boel, dit voor mijn 1e kind.
Vandaag vader geworden van een pracht van een baby :love2: :love2: Maar ik ben ook naar de verloskamer gegaan zonder te laten weten dat ik vorige week positief getest was. Hebben ze mij opnieuw getest en gewoon negatief getest :unsure: Ik mag dus toch de komende dagen bij mijn vrouw zijn, dus ik klaag niet!

Ah Manowar, en ik post hier techno, ik voel schaamte.

Mijn allereerste Manowar cd (die ronde schijfjes je weet wel) destijds, euhm lang geleden:

Trots dat ik was.
Een nieuwe band ontdekt, gewoon omdat de cover cool was.

Vandaag vader geworden van een pracht van een baby :love2: :love2: Maar ik ben ook naar de verloskamer gegaan zonder te laten weten dat ik vorige week positief getest was. Hebben ze mij opnieuw getest en gewoon negatief getest :unsure: Ik mag dus toch de komende dagen bij mijn vrouw zijn, dus ik klaag niet!
Gefeliciteerd!!!

Dat zal ook wel door de pijnstillers komen dat je daar nu niet veel van voelt?
Wanneer mag je naar huis?
Waarschijnlijk, nu is het echt mijn bovenrug die pijn begint te doen. Sinds ik terug bij bewustzijn ben (gisteren 18u) lig ik al plat op mijn rug. Nooit gedacht dat gewoon liggen zo zwaar kon zijn :unsure:

Oftewel vanavond laat of morgen middag afhankelijk van de pijn, hoe de wonde geneest, dat ik al deftig kan wandelen, etc.

Waarschijnlijk, nu is het echt mijn bovenrug die pijn begint te doen. Sinds ik terug bij bewustzijn ben (gisteren 18u) lig ik al plat op mijn rug. Nooit gedacht dat gewoon liggen zo zwaar kon zijn :unsure:

Oftewel vanavond laat of morgen middag afhankelijk van de pijn, hoe de wonde geneest, dat ik al deftig kan wandelen, etc.
Hopelijk mag je snel terug rechtop/half rechtop zitten, maakt zeker een verschil als je wat kan wisselen. 🤞

Hopelijk mag je snel terug rechtop/half rechtop zitten, maakt zeker een verschil als je wat kan wisselen. 🤞
Dat zal vandaag wel terug mogen, als hij gisteren in de voormiddag geopereerd was, dan had hij dat gisteren misschien al mogen doen.

Toch wel raar dat zo een operaties hier bij ons nog altijd zo "zwaar" zijn, in Nederland heb je de Iprenburg herniakliniek, daar loop je 2 uur na je operatie al terug naar buiten.

Terug
Bovenaan