Je glimlach van vandaag

We staan aan de vooravond van een internationaal gewapend conflict maar toch wordt er de laatste dagen meer commotie gemaakt over zwarte elven en zwarte dwergen. Daar kan ik enkel eens mee lachen :rofl:

Mijn vriendin haar operatie in de nasleep van haar miskraam is goed verlopen, kunnen eindelijk voorzichtig vooruit beginnen kijken. Daarboven op op al mijn examens geslaagd van mijn masteropleiding in avondonderwijs. Today is a good day.

mijn vriendin die terug naar haar eerste job terug mag (waar ze eind vorig jaar een zwangere vrouw moest vervangen) ;

ze is zo blij als een kind, en natuurlijk ook voor mij betekent dit 2 inkomens.

Blijkbaar liet ze een goeie indruk na, en vandaar hebben ze terug haar genomen.

Alsof iemand geboren in pakweg '95 bewust keek naar de Super Bowl van 2006 of 2007.
En de afgelopen jaren zijn er al veel artiesten gepasseerd die populair zijn bij de generatie 85-95.
Zever dus.

Viel mij vooral op dat 50 cent ondertussen precies al ne hele dollar is geworden.

Ik geef het ook maar mee hier. Super handige en belangrijke om te hebben. Kunt ook direct klikken op politie, brandweer of ambulance zodat ge direct juist verbonden wordt.
Installeren die handel!
Goeie tip. Stond op mijn vorige telefoon maar nog niet op mijn huidige. Direct gedaan zie.

Pfooooeh!

Zw.jpeg

CD kapotgespeeld vroeger

Kan nu nog minder wachten naar het snoop concert. Hopelijk gaat het eindelijk eens door nu in september. Snoop, d12, Obie trice, Warren G. 🥰

Terug
Bovenaan