Je glimlach van vandaag

Welke GSM VPN gebruik je?
Wij hebben prime en casten altijd vanop de gsm naar de tv dus... het proberen waard
Ivacy was het.
Niet zeker of casten ging. Ik downloade de afleveringen eerst zodat ik niet altijd VPN moest aanzetten en onderweg ook kon kijken.

Ik geef het ook maar mee hier. Super handige en belangrijke om te hebben. Kunt ook direct klikken op politie, brandweer of ambulance zodat ge direct juist verbonden wordt.
Installeren die handel!
o.O.... big brother !!!!

That's it, ik start één van de dagen een volledige re-watch.

lijkt de goedkoopste optie. Indien je niet 2de hands gaat.

bedoeling is van die tv op een beugel te kunnen draaien en dan de audio via het sonos systeem naar het terras te brengen om zo naar de tour of het WK te kunnen kijken vanuit het zwembad :laugh:

als de reflectie van het glas (en de zoninval tot 15h zeker) waar we moeten doorkijken geen roet in het eten gooit (te bekijken dus nog)
Als het klaar is gaat ge dan ook een duidelijk herkenningspunt installeren zoals een de MC Donalds M op een paal?

Anders moet ik afgaan op de geur van BBQ met het geluid van iemand die in het zwembad is aan het plonsen, als ik bij schoon weer afkom vanuit Limburg.

Met zo een herkenningspunt vind ik u sneller.

D880-A4-A5-D808-43-B2-B404-2-CD3-C4-D5-B505.jpg

Hihi

Dit lied kwam me net nog es te binnen.
Doet me denken aan het huis waar ik opgegroeid ben, stond ook tussen de rozen.
Ook een treurwilg die m'n vader met m'n overleden grootvader geplant heeft als klein boompje.

Ik rijd er vaak nog voorbij uit nostalgie en die boom zie ik van ver en dan voel ik me thuis. Enige plaats waar ik me ook ooit zo thuis heb gevoeld.
Jammer dat ze dat huis enkele jaren geleden verkocht hebben. Als de huidige eigenaars 't verkopen zou ik toch serieus overwegen het terug te kopen.

Linkedinprofiel van iemand die zeer uitgebreid is in al zijn activiteiten naast het studeren, allerhande studentenclubs/kringen vermeld, maar zijn lidmaatschap bij Schild en Vrienden is vreemd genoeg nergens vermeld! :lol:

De complete stilte als er niemand anders thuis/wakker is. Mocht dat in pilletjes bestaan, ik kan direct de anti-depressiva buiten smijten.
Ik heb dat eerder 's nachts. En zeker in een snelwegrestaurant of zo een winkelke bij een tankstation (zoals er tegenwoordig meer en meer zijn terug). Daar hangt zo'n speciaal sfeerke.

Terug
Bovenaan