515
Well-known member
Op GSM ging dit een tijdje terug nog wel normaal.En Prime is niet te misleiden door een VPN
Fuck da
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op GSM ging dit een tijdje terug nog wel normaal.En Prime is niet te misleiden door een VPN
Fuck da
Ik zit nu 's avonds voor mijn TV liefst ni naar een serie op mijnen GSM te zienOp GSM ging dit een tijdje terug nog wel normaal.
.
.Welke GSM VPN gebruik je?Op GSM ging dit een tijdje terug nog wel normaal.
Ivacy was het.Welke GSM VPN gebruik je?
Wij hebben prime en casten altijd vanop de gsm naar de tv dus... het proberen waard
![]()
Met app 112 BE op gsm zien hulpdiensten exact waar u bent en krijgt u sneller hulp
In nood kan u sneller hulp krijgen door de app 112 BE te gebruiken. De app op uw gsm stuurt uw exacte locatie, identiteitsgegevens en aanvullende medische gegevens automatisch naar de hulpdiensten. De Limburgse hulpverleners promoten dit levensreddend communicatiemiddel op de Europese 112-dag.m.hbvl.be
Ik geef het ook maar mee hier. Super handige en belangrijke om te hebben. Kunt ook direct klikken op politie, brandweer of ambulance zodat ge direct juist verbonden wordt.
Installeren die handel!
.... big brother !!!!That's it, ik start één van de dagen een volledige re-watch.
Als het klaar is gaat ge dan ook een duidelijk herkenningspunt installeren zoals een de MC Donalds M op een paal?bedoeling is van die tv op een beugel te kunnen draaien en dan de audio via het sonos systeem naar het terras te brengen om zo naar de tour of het WK te kunnen kijken vanuit het zwembad
als de reflectie van het glas (en de zoninval tot 15h zeker) waar we moeten doorkijken geen roet in het eten gooit (te bekijken dus nog)

Het is niet alsof het veel verschil maakt met gisteren.Het rijk der vrijheid is een feit vanaf vandaag in Noorwegen.
Binnenkort mag je die 97€ terug afgeven aan gas / elektriciteit + nog wat extra euro's97 euro terug getrokken van het water, is eens wat anders dan altijd te moeten achterdragen op alles.
.Ik heb dat eerder 's nachts. En zeker in een snelwegrestaurant of zo een winkelke bij een tankstation (zoals er tegenwoordig meer en meer zijn terug). Daar hangt zo'n speciaal sfeerke.De complete stilte als er niemand anders thuis/wakker is. Mocht dat in pilletjes bestaan, ik kan direct de anti-depressiva buiten smijten.
Ik moest er ook door glimlachen vanmorgen.Het ochtendlijk gekwetter en getsjilp van de mussen, merels en vinken in de tuin.
Is er iets mooiers?![]()