ugar
Well-known member
Profetische woorden.ALS ik ooit van avatar verander dan wordt het Bender, no doubt there!
Wat zijn de lotto-nummers voor dit week-end?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Profetische woorden.ALS ik ooit van avatar verander dan wordt het Bender, no doubt there!
Staat hier al jaren op de smartphone. Gelukkig nog niet nodig gehad.![]()
Met app 112 BE op gsm zien hulpdiensten exact waar u bent en krijgt u sneller hulp
In nood kan u sneller hulp krijgen door de app 112 BE te gebruiken. De app op uw gsm stuurt uw exacte locatie, identiteitsgegevens en aanvullende medische gegevens automatisch naar de hulpdiensten. De Limburgse hulpverleners promoten dit levensreddend communicatiemiddel op de Europese 112-dag.m.hbvl.be
Ik geef het ook maar mee hier. Super handige en belangrijke om te hebben. Kunt ook direct klikken op politie, brandweer of ambulance zodat ge direct juist verbonden wordt.
Installeren die handel!
lap, door gifkes van Allo Allo te bekijken, heb ik mijn avatar moeten veranderen.
Profetische woorden.
Wat zijn de lotto-nummers voor dit week-end?

That's it, ik start één van de dagen een volledige re-watch.
Godver, staat dat nu echt op geen enkele streaming dienst?![]()
Zo een vraagske tussendoor, totaal unrelated he, maar komt er ook nen TV in uw poolhouse/bar?ik heb de dvdbox
man, dat klinkt oud in deze streamingtijden..
gelijk ons ma soms nog over videocassettes kan praten...
BritboxGodver, staat dat nu echt op geen enkele streaming dienst?![]()
Zo een vraagske tussendoor, totaal unrelated he, maar komt er ook nen TV in uw poolhouse/bar?
yes sir, en ne zetel voor in te loungen, met ik zeg maar.. een duvelken

Het werd een ergernis, maar is door een "vondst" op mijn NAS/Plex terug een glimlach gewordenBritbox
Die zit in Amazon Prime
Maar enkel voor het VK
En Prime is niet te misleiden door een VPN
Fuck da
.bedoeling is van die tv op een beugel te kunnen draaien en dan de audio via het sonos systeem naar het terras te brengen om zo naar de tour of het WK te kunnen kijken vanuit het zwembad
als de reflectie van het glas (en de zoninval tot 15h zeker) waar we moeten doorkijken geen roet in het eten gooit (te bekijken dus nog)

Britbox heeft een app, ik gebruik die met vpn. Je kan met vpn een account op Britse AppStore nemen (gewoon betalingswijze ‘geen’ kiezen) en je bent vertrokken. Britbox is het wel waard.Britbox
Die zit in Amazon Prime
Maar enkel voor het VK
En Prime is niet te misleiden door een VPN
Fuck da