Je glimlach van vandaag

Ik geef het ook maar mee hier. Super handige en belangrijke om te hebben. Kunt ook direct klikken op politie, brandweer of ambulance zodat ge direct juist verbonden wordt.
Installeren die handel!

Ik geef het ook maar mee hier. Super handige en belangrijke om te hebben. Kunt ook direct klikken op politie, brandweer of ambulance zodat ge direct juist verbonden wordt.
Installeren die handel!
Staat hier al jaren op de smartphone. Gelukkig nog niet nodig gehad.

Hier ook maar vermits mijn iPhone apps delete als die een tijd niet gebruikt worden, ga ik die toch eerst terug moeten downloaden als ik ooit iets voorheb.

Eerste hulp app van het Rode kruis vind ik ook handig en overzichtelijk om te hebben.
Met uitleg, afbeeldingen, theorie.. over eerste hulp en hoe je moet handelen in verschillende situaties.

lap, door gifkes van Allo Allo te bekijken, heb ik mijn avatar moeten veranderen.

PleasingFairKitten-max-1mb.gif

bedoeling is van die tv op een beugel te kunnen draaien en dan de audio via het sonos systeem naar het terras te brengen om zo naar de tour of het WK te kunnen kijken vanuit het zwembad :laugh:

als de reflectie van het glas (en de zoninval tot 15h zeker) waar we moeten doorkijken geen roet in het eten gooit (te bekijken dus nog)

Britbox

Die zit in Amazon Prime

Maar enkel voor het VK

En Prime is niet te misleiden door een VPN

Fuck da
Het werd een ergernis, maar is door een "vondst" op mijn NAS/Plex terug een glimlach geworden :unsure:.

bedoeling is van die tv op een beugel te kunnen draaien en dan de audio via het sonos systeem naar het terras te brengen om zo naar de tour of het WK te kunnen kijken vanuit het zwembad :laugh:

als de reflectie van het glas (en de zoninval tot 15h zeker) waar we moeten doorkijken geen roet in het eten gooit (te bekijken dus nog)

:love:

Britbox

Die zit in Amazon Prime

Maar enkel voor het VK

En Prime is niet te misleiden door een VPN

Fuck da
Britbox heeft een app, ik gebruik die met vpn. Je kan met vpn een account op Britse AppStore nemen (gewoon betalingswijze ‘geen’ kiezen) en je bent vertrokken. Britbox is het wel waard.

Terug
Bovenaan