Je glimlach van vandaag

Goed nieuws om de dag mee te beginnen.. :woohoo:
futurama-good-news-everyone.gif

Tickets op de eerste rij voor de live podcast WTTAA in den Arenberg met Pedro Elias als gast, en tickets voor Mama's Jasje in de Roma!

:love:

het .. voelt zo raar. Sinds 2005 (of wanneer is 9levens officieel gestart, was denk ik zelfs nog games.telenet.be ?) had ik "gordon ho ho ho freeman"

Tickets op de eerste rij voor de live podcast WTTAA in den Arenberg met Pedro Elias als gast, en tickets voor Mama's Jasje in de Roma!

:love:
Dus je gaat vrijwillig 1,5 uur naar Pedro Elias kijken? Voor dat soort zelfhaat hebben we verschillende gratis nummers als je hulp nodig hebt eh :unsure:

En zelfs moesten ze het zijn, gaat het gebrek aan een roze nostalgische bril het niet zo laten lijken.
Ik heb nooit naar Futurama gekeken buiten als er eens een aflevering op tv voorbij kwam. Maar van wat ik online lees had die serie toch een vrij goed einde. Dan heb ik altijd het gevoel dat het eerder een makkelijke cashgrab is.

Bij Disenchantment zie je eigenlijk al dat de ideeën bij Matt Groening ondertussen op aan het raken zijn. Zeker het tweede seizoen was vrij zwak. Ik kan me zelfs niet herinneren of ik het heb uitgekeken.

In plopsaindoor is er een van de medewerkers die toch zijn droomjob heeft gevonden.

Bij elke liedje is hij de danspasjes aan het doen en super vriendelijk naar de kinderen toe.

Terug
Bovenaan