DEN_DWOAZN
Active member
weekendje naar de Ardennen met de boys, los hombres of zo banditos elendicoOei. Met de schoonfamilie op reis?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
weekendje naar de Ardennen met de boys, los hombres of zo banditos elendicoOei. Met de schoonfamilie op reis?

![]()
‘Futurama’ Revived at Hulu
Original creators Matt Groening and David X. Cohen will return alongside voice stars Billy West and Katey Sagal, among others.www.hollywoodreporter.com
Goed nieuws om de dag mee te beginnen..![]()
You heared the man!ALS ik ooit van avatar verander dan wordt het Bender, no doubt there!
Hier is Jake ook een optie.ALS ik ooit van avatar verander dan wordt het Bender, no doubt there!
Here you go.ALS ik ooit van avatar verander dan wordt het Bender, no doubt there!
Eerst 2 weken recupereren van de inspanningAls je vaker die ervaring wil opdoen, ga je gang.
![]()
Here you go.
![]()
Uw verandering van avatar mag inderdaad mee in de belangrijkste gebeurtenissen bij het eindejaarsoverzicht.het .. voelt zo raar. Sinds 2005 (of wanneer is 9levens officieel gestart, was denk ik zelfs nog games.telenet.be ?) had ik "gordon ho ho ho freeman"
Ook King Zøg in Disenchantment btw. Wat bij momenten een chaotische, semi-serieuze serie is, maar ook nog wel genietbaar.DiMaggio is altijd lachen
En zelfs moesten ze het zijn, gaat het gebrek aan een roze nostalgische bril het niet zo laten lijken.Mannkes, ge weet toch dat die nieuwe afleveringen 9/10 nooit zo goed gaan zijn?
Dus je gaat vrijwillig 1,5 uur naar Pedro Elias kijken? Voor dat soort zelfhaat hebben we verschillende gratis nummers als je hulp nodig hebt ehTickets op de eerste rij voor de live podcast WTTAA in den Arenberg met Pedro Elias als gast, en tickets voor Mama's Jasje in de Roma!
![]()

Ik heb nooit naar Futurama gekeken buiten als er eens een aflevering op tv voorbij kwam. Maar van wat ik online lees had die serie toch een vrij goed einde. Dan heb ik altijd het gevoel dat het eerder een makkelijke cashgrab is.En zelfs moesten ze het zijn, gaat het gebrek aan een roze nostalgische bril het niet zo laten lijken.