Squidward
Well-known member
Dat overvalt een mens. Ik had zo een collega, die begon heel klassiek met een beetje baard en evolueerde naar echt een prachtexemplaar tot halverwege de borst. Toffe dame.Ik ga echt niet voor een Gandalf hoor
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat overvalt een mens. Ik had zo een collega, die begon heel klassiek met een beetje baard en evolueerde naar echt een prachtexemplaar tot halverwege de borst. Toffe dame.Ik ga echt niet voor een Gandalf hoor

Stop met die superschattige foto’s.6 jaar en drie weken terug is onze eerste hond, Humphrey, gestorven. 6 jaar op de dag terug zijn we dan met deze handvol thuis gekomen. Dit is de blik van een pup die weet dat hij twee zachtmoedige idioten vast heeft en gebeiteld zit voor het leven.
![]()

Doorgaan tot het Recipe4d’awww is!Stop met die superschattige foto’s.
Mijn stoerheid kan dat niet aan![]()
Daar ben ik al lang!Doorgaan tot het Recipe4d’awww is!
Dan pas ik het anders aan: puppies4recipe4hateDaar ben ik al lang!
Dat is brunch. En naast een gebakken patatje zijn zwarte pensen of balletjes ook fair gameWie eet er nu aardappelen als ontbijt?![]()
Uw creatie werkt inspirerendStevig ontbijtje/brunch, koffie en rust~
Oh, en een boterham om in het vet te doppen
![]()

Wie eet er nu aardappelen als ontbijt?![]()
Ontbreekt tortilla's, zwarte bonen, kaas, volle room, avocado en chilipepers om Mexicaans ontbijt te zijn.De Engelsen. Het mankeert nog wel bonen in tomatensaus
Uw spek is niet krokant genoeg, zonde.Uw creatie werkt inspirerend
![]()
Met snoeptomaatjes en alUw creatie werkt inspirerend
![]()

Goeie tip, ik laat het wat langer doorbakken volgende keer.Uw spek is niet krokant genoeg, zonde.