whirlpool123
Banned
Ok, ik heb absoluut niks tegen homo's maar dit filmpje is wel gayness level 9999999 

wel catchy

wel catchy

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Met de juiste attitude kan je absoluut op je bureau een fonduestel zetten.Overschot van fondue van gisteren nu als lunchOp kantoor had dat iets lastiger geweest dan met thuiswerk.
Naar 't schijn krijgt een Pihole mega veel hits als je een moderne smart tv hebt. Ik zag eens een log waarin het grootste deel blocks van een Samsung tv kwam.Pi-Hole werkt nu een kleine week en ik moet zeggen dat het een bijzonder doeltreffend systeem is. Vooral mijn vrouw plukt er de vruchten van met haar iPhone.
![]()
Goede lyrics, deze is me altijd bijgebleven.
Idem hier. Heb het nummer opzettelijk in geen enkele playlist staan, zodanig dat ik het enkel per toeval hoor zoals hier enkele dagen geleden.Dat is zo een nummer dat ik maar enkele keren per jaar beluister.
Gewoon omdat ik daar kippenvel van krijg en dat zo een speciale sfeer oproept dat ik het niet wil overbeluisteren en dat op die manier kwijt spelen.
Idem hier. Heb het nummer opzettelijk in geen enkele playlist staan, zodanig dat ik het enkel per toeval hoor zoals hier enkele dagen geleden.
Dit nummer is voor mij nostalgie naar betere tijden toen ik het voor de eerste keer gehoord had, via een vriend in een warme zomer.

Naar 't schijn krijgt een Pihole mega veel hits als je een moderne smart tv hebt. Ik zag eens een log waarin het grootste deel blocks van een Samsung tv kwam.
Semi related: maandag een zak Kinder Schoko Bons gekocht. Dinsdag van thuis gewerkt en hij stond op het werk. Gisteren was de zak opGisteren eens tijd gehad om na 3 jaar dat ik de Too Good Too Go app had geïnstalleerd iets te kopen en was wel content. Voor 2 broodjes, 2 koffiekoeken en ne pistolet aan €3,99 kunde niet sukkelen he.
Ik kijk al helemaal uit naar het moment dat ik een dag tijd heb om voor €13,00, 12kg chocolade af te halen. De dag erna kunt ge mij naar de uitgang rollen.

Post nog een een pic aub van de woefIk ga een dienst aanbieden waar ik een hele dag bij u loop en net zoveel positieve affirmaties, complimentjes en knuffels uitdeel als ik dagelijks doe naar mijn Golden Retriever. Garantie dat een mens zich dan fantastisch voelt. (Bedacht toen ik in de voormiddag al aan de vijfde reeks ‘wie is de mooiste, slimste, leukste van heel de wereld’ bezig was en de hond ligt te ronken met een uitdrukking van ‘damn straight, am awesome’)

Of doe zoals mijn dochter soms expliciet vraagt: ga naar YouTube en tik "dog + baby" of "dog + water" in.Post nog een een pic aub van de woef![]()

Van zijn secret Santa in Canada een eend gekregen die kwak zei. Na twee uur zei de hond kwak en de eend niks. Na nog eens een uur… silence of the quacks…Post nog een een pic aub van de woef![]()
Hier ook een gedecimeerde kwakVan zijn secret Santa in Canada een eend gekregen die kwak zei. Na twee uur zei de hond kwak en de eend niks. Na nog eens een uur… silence of the quacks…
![]()

Hier nog steeds behoorlijk grijs en eventjes hagel gehad. Maar ik duim met je meeDe zon die eindelijk wat door begint te breken. Ik heb het gevoel dat we al héél lang met hetzelfde weertype opgezadeld zitten, met een dominant grijs wolkendek. Ik hoop op een vroege én lange lente met véél zon. Dan kan ik in maart op mijn verjaardag een terraske doen.![]()