Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik peins nu toch dat er betere oplossingen zijn dan diesel voor mijn km's. Ik weet het toch niet of dat allemaal zo klopt
Ahja elektriciteit en CNG ehKom tijdens het surfen een tool tegen van DATS om mee te helpen bepalen op welke brandstof uw volgende auto moet rijden aan de hand van wat vragen als uw dagelijkse km, mogelijkheden tot opladen, aankoopprijs etc. Ik ga dat voor de lol eens invullen.
Ik doe elke dag minder dan 50km (minste dat ik kon kiezen) maar heb wel nog geen directe mogelijkheden tot opladen (niet thuis, niet directe omgeving, niet op het werk). Kom ik uit op 1) elektriciteit 2) CNG en 3) Dieselik peins nu toch dat er betere oplossingen zijn dan diesel voor mijn km's. Ik weet het toch niet of dat allemaal zo klopt
![]()

Eerst bij Jimmy Kimmel en dan bij TF1. Die krijgt in België te weinig aandacht.
Wat ben ik blij dat stromae bestaat!
Elektrisch op 1 klopt eigenlijk wel dan. Ik heb al zitten denken om voor mijn vrouw richting die elektrische Dacia te gaan. Zij doet ook bijna geen km.Kom tijdens het surfen een tool tegen van DATS om mee te helpen bepalen op welke brandstof uw volgende auto moet rijden aan de hand van wat vragen als uw dagelijkse km, mogelijkheden tot opladen, aankoopprijs etc. Ik ga dat voor de lol eens invullen.
Ik doe elke dag minder dan 50km (minste dat ik kon kiezen) maar heb wel nog geen directe mogelijkheden tot opladen (niet thuis, niet directe omgeving, niet op het werk). Kom ik uit op 1) elektriciteit 2) CNG en 3) Dieselik peins nu toch dat er betere oplossingen zijn dan diesel voor mijn km's. Ik weet het toch niet of dat allemaal zo klopt
![]()
Ik vind het echt verschrikkelijk. Ik heb nooit de hype rond die gast gesnapt. Wat over een beat praten is in mijn ogen geen muziek.
Wat ben ik blij dat stromae bestaat!
Dus hip-hop of rap is geen muziek?Ik vind het echt verschrikkelijk. Ik heb nooit de hype rond die gast gesnapt. Wat over een beat praten is in mijn ogen geen muziek.
Eerst bij Jimmy Kimmel en dan bij TF1. Die krijgt in België te weinig aandacht.
Elektrisch op 1 klopt eigenlijk wel dan. Ik heb al zitten denken om voor mijn vrouw richting die elektrische Dacia te gaan. Zij doet ook bijna geen km.
Da's misschien net de reden waarom hij die wagen overweegt voor zijn vrouw.Die Dacia is recent met 0 sterren uit de euro ncap tests gekomen als compleet onveilig. Daar zou ik nu mijn vrouw of kinderen niet willen insteken.
Komt dat niet gewoon omdat die geen lane assist, automatisch remmen en al die andere extra functies niet heeft?Die Dacia is recent met 0 sterren uit de euro ncap tests gekomen als compleet onveilig. Daar zou ik nu mijn vrouw of kinderen niet willen insteken.
Komt dat niet gewoon omdat die geen lane assist, automatisch remmen en al die andere extra functies niet heeft?
Er is een verschil tussen hiphop uit de jaren 90 of hetgeen ze de laatste 10 jaar hiphop noemen. Hetgeen uit dat filmpje is toch echt gewoon op gesprekstoon vertellen over een beat heen. Nee, dat ga ik nooit goed vinden.Dus hip-hop of rap is geen muziek?
Stromae is een genie. Die zijn lyrics zijn soms echt meesterwerken. Ligt volgens mij aan de taal dat Vlamingen hem minder interessant vinden.
Er is een verschil tussen hiphop uit de jaren 90 of hetgeen ze de laatste 10 jaar hiphop noemen. Hetgeen uit dat filmpje is toch echt gewoon op gesprekstoon vertellen over een beat heen. Nee, dat ga ik nooit goed vinden.
Dat is zelfs niet eens parlando, maar gewoon zingen?Ik vind het echt verschrikkelijk. Ik heb nooit de hype rond die gast gesnapt. Wat over een beat praten is in mijn ogen geen muziek.

Er is een verschil tussen hiphop uit de jaren 90 of hetgeen ze de laatste 10 jaar hiphop noemen. Hetgeen uit dat filmpje is toch echt gewoon op gesprekstoon vertellen over een beat heen. Nee, dat ga ik nooit goed vinden.

Jeez nog niet bij stil gestaan. Merci voor de tip.Die Dacia is recent met 0 sterren uit de euro ncap tests gekomen als compleet onveilig. Daar zou ik nu mijn vrouw of kinderen niet willen insteken.
Ik ga eerlijk zijn, van Stromae ben ik absoluut geen fan. Ik vind echt niet dat die iets speciaals doet eerlijk gezegd.Goh, ieder zijn smaak I guess.
Ik kan zelfs nu veel hiphop nog wel smaken, al blijft omwille van nostalgische reden eind jaren '90 - '00 voor mij de beste.
Stromae is voor mij meer poëzie: zeker als je Santé hoort. Die tekst, de dubbele betekenis van de titel (in deze tijd), het opbrengen van respect voor hardwerkende mensen,...
En dan dat off beat ritme met wat zuid-amerikaanse invloed daarbij. Het is anders dan veel dingen die uit de studio worden gedraaid als bandwerkt, er zit een ziel in.
Je kan geen fan zijn, maar je kan er toch niet omheen dat die man een uniek talent heeft.

Het vijfjarig zoontje van een vriendin had er vandaag het volgende op te zeggen:Heerlijk, Novax Djokovic zal ook op Roland Garros niet binnen mogen.
![]()
No vaccine, no French Open for Djokovic as rules tighten
Novak Djokovic risks being frozen out of tennis as he chases a record 21st Grand Slam title, with rules on travellers who are unvaccinated against COVID-19 tightening in the third year of the pandemic and some tournaments reconsidering exemptions.www.reuters.com
1 ster!Die Dacia is recent met 0 sterren uit de euro ncap tests gekomen als compleet onveilig. Daar zou ik nu mijn vrouw of kinderen niet willen insteken.