Je glimlach van vandaag

FB-IMG-1642359389834.jpg

Veel te hard mee gelachen :unsure:

Kom tijdens het surfen een tool tegen van DATS om mee te helpen bepalen op welke brandstof uw volgende auto moet rijden aan de hand van wat vragen als uw dagelijkse km, mogelijkheden tot opladen, aankoopprijs etc. Ik ga dat voor de lol eens invullen.
Ik doe elke dag minder dan 50km (minste dat ik kon kiezen) maar heb wel nog geen directe mogelijkheden tot opladen (niet thuis, niet directe omgeving, niet op het werk). Kom ik uit op 1) elektriciteit 2) CNG en 3) Diesel 😆 ik peins nu toch dat er betere oplossingen zijn dan diesel voor mijn km's. Ik weet het toch niet of dat allemaal zo klopt😆

Kom tijdens het surfen een tool tegen van DATS om mee te helpen bepalen op welke brandstof uw volgende auto moet rijden aan de hand van wat vragen als uw dagelijkse km, mogelijkheden tot opladen, aankoopprijs etc. Ik ga dat voor de lol eens invullen.
Ik doe elke dag minder dan 50km (minste dat ik kon kiezen) maar heb wel nog geen directe mogelijkheden tot opladen (niet thuis, niet directe omgeving, niet op het werk). Kom ik uit op 1) elektriciteit 2) CNG en 3) Diesel 😆 ik peins nu toch dat er betere oplossingen zijn dan diesel voor mijn km's. Ik weet het toch niet of dat allemaal zo klopt😆
Ahja elektriciteit en CNG eh :unsure:

Wat ben ik blij dat stromae bestaat!
Eerst bij Jimmy Kimmel en dan bij TF1. Die krijgt in België te weinig aandacht.

Elektrisch op 1 klopt eigenlijk wel dan. Ik heb al zitten denken om voor mijn vrouw richting die elektrische Dacia te gaan. Zij doet ook bijna geen km.

Ik vind het echt verschrikkelijk. Ik heb nooit de hype rond die gast gesnapt. Wat over een beat praten is in mijn ogen geen muziek.
Dus hip-hop of rap is geen muziek?

Stromae is een genie. Die zijn lyrics zijn soms echt meesterwerken. Ligt volgens mij aan de taal dat Vlamingen hem minder interessant vinden.

Eerst bij Jimmy Kimmel en dan bij TF1. Die krijgt in België te weinig aandacht.

Elektrisch op 1 klopt eigenlijk wel dan. Ik heb al zitten denken om voor mijn vrouw richting die elektrische Dacia te gaan. Zij doet ook bijna geen km.

Die Dacia is recent met 0 sterren uit de euro ncap tests gekomen als compleet onveilig. Daar zou ik nu mijn vrouw of kinderen niet willen insteken.

Die Dacia is recent met 0 sterren uit de euro ncap tests gekomen als compleet onveilig. Daar zou ik nu mijn vrouw of kinderen niet willen insteken.
Komt dat niet gewoon omdat die geen lane assist, automatisch remmen en al die andere extra functies niet heeft?

Komt dat niet gewoon omdat die geen lane assist, automatisch remmen en al die andere extra functies niet heeft?

Its performance in crash tests is downright problematic, with a high risk of life threatening injuries for driver chest and rear passenger head in frontal crash tests and marginal chest protection in side impact. The mediocre crash performance and poor crash avoidance technology resulted in a one star rating.

Dus hip-hop of rap is geen muziek?

Stromae is een genie. Die zijn lyrics zijn soms echt meesterwerken. Ligt volgens mij aan de taal dat Vlamingen hem minder interessant vinden.
Er is een verschil tussen hiphop uit de jaren 90 of hetgeen ze de laatste 10 jaar hiphop noemen. Hetgeen uit dat filmpje is toch echt gewoon op gesprekstoon vertellen over een beat heen. Nee, dat ga ik nooit goed vinden.

En hedendaagse hiphop en rap is inderdaad bagger en geen muziek.

Er is een verschil tussen hiphop uit de jaren 90 of hetgeen ze de laatste 10 jaar hiphop noemen. Hetgeen uit dat filmpje is toch echt gewoon op gesprekstoon vertellen over een beat heen. Nee, dat ga ik nooit goed vinden.

Goh, ieder zijn smaak I guess.
Ik kan zelfs nu veel hiphop nog wel smaken, al blijft omwille van nostalgische reden eind jaren '90 - '00 voor mij de beste.

Stromae is voor mij meer poëzie: zeker als je Santé hoort. Die tekst, de dubbele betekenis van de titel (in deze tijd), het opbrengen van respect voor hardwerkende mensen,...
En dan dat off beat ritme met wat zuid-amerikaanse invloed daarbij. Het is anders dan veel dingen die uit de studio worden gedraaid als bandwerkt, er zit een ziel in.

Je kan geen fan zijn, maar je kan er toch niet omheen dat die man een uniek talent heeft.

Ik vind het echt verschrikkelijk. Ik heb nooit de hype rond die gast gesnapt. Wat over een beat praten is in mijn ogen geen muziek.
Dat is zelfs niet eens parlando, maar gewoon zingen? :p

Dit is eerder "praten" over muziek, maar is nog steeds muziek:

Nuja, lles gout et les couleurs ne discute pas enzo, maar toch een bizarre reflex.
Ook weer zo klassiek om de hiphop uit de jaren 90 wel nog goed te vinde, maar de hedendaagse dan weer niet.

Ik dacht al dat ik de enige was die dat absoluut niks speciaals vond. Om daar dan een nieuwsitem over te maken? Wel dankbaar materiaal voor DIW :lol:

Goh, ieder zijn smaak I guess.
Ik kan zelfs nu veel hiphop nog wel smaken, al blijft omwille van nostalgische reden eind jaren '90 - '00 voor mij de beste.

Stromae is voor mij meer poëzie: zeker als je Santé hoort. Die tekst, de dubbele betekenis van de titel (in deze tijd), het opbrengen van respect voor hardwerkende mensen,...
En dan dat off beat ritme met wat zuid-amerikaanse invloed daarbij. Het is anders dan veel dingen die uit de studio worden gedraaid als bandwerkt, er zit een ziel in.

Je kan geen fan zijn, maar je kan er toch niet omheen dat die man een uniek talent heeft.
Ik ga eerlijk zijn, van Stromae ben ik absoluut geen fan. Ik vind echt niet dat die iets speciaals doet eerlijk gezegd.

Ik kan gerust toegeven als muziek belangrijk is, zelfs als ik het niet goed vind. Ik kan bijvoorbeeld gerust toegeven dat artiesten als Tupac, N.W.A. en Notorious BIG zeer invloedrijk waren in hun genre, maar daarom vind ik het nog niet goed. Net hetzelfde met muziek die meer mijn richting uitgaat. Bands als Metallica en Nirvana waren enorm invloedrijk, maar toch vind ik ze beiden slecht :unsure:

Maar van al die artiesten kan ik wel begrijpen dat mensen dat goed vinden. Maar voor Stromae zal het mij nooit lukken.

Hetzelfde met films. Ja ik zie uiteraard wat voor invloed 2001: A Space Odyssey heeft gehad op alle sci-fi films die erna gekomen zijn. Maar dat verandert ook niets aan mijn mening dat het een saaie, trage, langdradige film is.

Laatst bewerkt:
Heerlijk, Novax Djokovic zal ook op Roland Garros niet binnen mogen.

Het vijfjarig zoontje van een vriendin had er vandaag het volgende op te zeggen:
"Arme Djo, geen geluk voor jou!"

Terug
Bovenaan