515
Well-known member
Dat is net wat ik zo hatelijk vind aan onze groepspraktijk hier in de buurt, je wilt een afspraak maken online, zoals ze zelf het liefst hebben, als het op maandag is heb je met wat geluk vrijdag nog een plaatsje (bij een dokter die wel vaker als enige nog plaats heeft, ik vermoed omdat hij meestal per dag ziektebriefjes schrijft), maar als je belt is er altijd nog wel plaats.+ @Coolguy
Bij ons op het werk staat de helft van de agenda open om online te boeken, 25% boeken we op het secretariaat in voor mensen die bellen voor een consult en 25% zijn gaatjes voor noodgevallen of die de dokter pas beschikbaar maakt voor het secretariaat naar de middag toe als ze zien hoe druk het is. (Vb als ze zien dat er om 16u iemand komt voor de griepprik en om 16u20 iemand "bespreken bloedanalyse" dan zal er om 16u10 nog een gaatje geopend worden.)
Onze populairste arts zal ook pas vrijdag plaats hebben als ik online kijk, maar als ik bel, is er vandaag of ten laatste morgen wél nog plaats. Gewoon een tip voor mensen die gehecht zijn aan hun arts.![]()
Mensen die gaan werken en ziek zijn kunnen niet tot vrijdag wachten want hun briefje moet tijdig binnen zijn.
Dus eigenlijk is dat online systeem bij hun niet zo praktisch.
Als je bloed wilt laten trekken, bloedresultaten bespreken of iets dergelijks dan kan je wel tot vrijdag wachten, akkoord.