Je glimlach van vandaag

Ze rijden ook heel verkeerd het water in je moet traag rijden tot je horizontaal terug bent om water impact te minimaliseren en dan vol gas geven. Met de zware regen moeten wij hier veel van die plasjes nemen en meestal nog iets dieper zelfs.

Wagens zijn wel iets meer voor gemaakt. Hier landcruiser, wildtrek en defender.

Sommige knallen daar met hun sedan volle gas het water in, direct alle ectronica die flipt en wagen uitschakelt. Engine blok mss ook met water.

Ja, ge hoort bij een deel daar echt dat water in de cilinders steken.
Kunt den auto weggooien dan.

Fysica is wel nog altijd the same precies :unsure:
Balls over brains :unsure:

Maar ff serieus we hebben een low level bridge dat het reservaat connecteert zuiden met noorden. Soms heb je dan zo als die taferelen van hierboven. Dan sluiten we de brug tg accidenten en alleen klein deel mensen mag dan crossen voor noodzaak. Denk aan APU, warden en management. Ik ben management als er dan bvb een emergency is dan crossen wij ook gewoon door het water en tussen de crocs en hippos. Als je weet hoe je het moet doen en je hebt de juiste wagen kan er niet zoveel verkeerd gaan. Maar zijn uitzonderingen en beperkt aantal mensen alleen

IMG-20220103-130322.jpg

mijn zelfontworpen t-shirt is vandaag gearriveerd (de grap heb ik wel gestolen)

tekst: de koffie loopt, sportiever zal het vandaag niet worden

Nu nog wat met dien T-shirt buitenkomen zodat die bovenarmpjes ook wat zon hebben gezien.
die kennen maar twee kleuren, wit of rood. En als ik eens naar buiten kijk, gaan ze niet veel zon zien, ook al kom ik momenteel buiten.
Ze zouden beter eens naar de gym gaan zodat ze wat breder worden, maar dan klopt het t-shirt niet meer, dus... ik ga voor mijn humoristisch t-shirt.

Euhm... Was dat dat pestkind? :unsure:

Ik ben koffie beginnen drinken tijdens de zwangerschap omdat ik mijn migraine medicatie zo min mogelijk moest nemen en de aanvallen gewoon bleven.
Dan de daarop volgende 2j in de hoop dat cafeïne zou helpen tegen het slaaptekort (zinloos) en het is nu al een jaar dat ik voel dat het puur gewoonte is. Toen ik corona had, volledig gestopt want ik kon niets binnen houden, maar had geen nevenwerkingen. Maar dan terug die routine die er in sloop toch... 😓
Heb wel keilekkere koffiepads ontdekt maar die zijn wat prijzig, dus nu drink ik 2-3 koffies elke ochtend. En nu dus afbouwen tot ik aan 0 zal zitten en hopen op geen herval.

Nee, pestkind was zoon van kapper. Het is de dochter van de bff van de trouwboek die uitgenodigd is. Heel braaf meisje.

Ik dus zelf geen koffie maar echtgenoot drinkt doorheen de dag wel tussen de 5 en de 10 koffies. Ristretto denk ik dat die noemen. Ik zie hem daar niet direct mee stoppen, ook al denk ik niet dat hij na al die jaren echt nog veel effect heeft ervan. Vive le chocomelk, zou ik zeggen.

En wat schaft de pot vanavond? Nee hoor, deze avond is het geen airfryer avontuur, maar volgen we haute cuisine.

- een schotel op zijn Italiaans overgoten met gemalen kaas
- en een aan de vlam gegrilde hamburger met een broodje met sesamzaam en een signatuur sausje.

IMG20220103180450.jpg

IMG20220103181410.jpg

En wat schaft de pot vanavond? Nee hoor, deze avond is het geen airfryer avontuur, maar volgen we haute cuisine.

- en een aan de vlam gegrilde hamburger met een broodje met sesamzaam en een signatuur sausje.

IMG20220103180450.jpg

IMG20220103181410.jpg
Blij om te zien dat je de goesting hebt gevonden om uitgebreid en vers voor jezelf te koken! 💪💪💪

YOU NEED HELP!!!

IMG20220103180450.jpg

IMG20220103181410.jpg
Bekijk het zo.

Met al die bewaarmiddelen, leef je misschien zelf ook wat langer.

(Dat in dat witte potje, is dat reeds gemengd met maagzuur?)

Blij om te zien dat je de goesting hebt gevonden om uitgebreid en vers voor jezelf te koken! 💪💪💪

YOU NEED HELP!!!
Haal de AED maar boven.

Van alle manieren om zelfmoord te plegen.
Dit had ik niet kunnen bedenken.

IMG20220103180450.jpg

IMG20220103181410.jpg
Gezond enal :unsure:
Hier al tiental jaren de traditie van spaghetti op maandag
pfcToaa.jpeg

Terug
Bovenaan