Je glimlach van vandaag

Tja als Biden zelf "Let's go Brandon" begint te zeggen.
Allee :rofl:
Ik weet dat het niet bij de thread past maar ik kan er dus echt niet bij wat er nu grappig is aan iemand die een combinatie woorden zegt die op zich niets betekenen, maar bij een bepaald publiek dan wel een soort betekenis hebben. Beetje zoals de koning laten zeggen "het is mooi weer", maar bij enkele anti-monarchisten op het internet betekent dat "vive la république". Hohoho.

Nu ja, the Sun US, als ik dat lees voel ik gewoon mijn hersencellen afsterven.

Ik weet dat het niet bij de thread past maar ik kan er dus echt niet bij wat er nu grappig is aan iemand die een combinatie woorden zegt die op zich niets betekenen, maar bij een bepaald publiek dan wel een soort betekenis hebben. Beetje zoals de koning laten zeggen "het is mooi weer", maar bij enkele anti-monarchisten op het internet betekent dat "vive la république". Hohoho.

Was ook gewoon op het nieuws van Radio 1, hoor. Grappig hoe vaak op de bron geschoten moet worden als het over een gewone video gaat.

Maar hier zijn andere bronnen. BBC, Reuters, Business insider,...

En het is niet zomaar "enkele" mensen hé.
Het nummer was nummer 1 trending, idem voor de meme. Het feit dat zowat alle newsoutlets erover schrijven toont dat ook.
Zowat heel de wereld weet dat de leuze een anti-biden leuze is, behalve Joe blijkbaar.
Dat je dat niet grappig vindt fine.

Maar ik vind het dus wél grappig om te zien hoe obvlivous die man is met momenten en als hij dan een anti-leuze zelf herhaalt en zegt dat hij ermee akkoord is, vind ik dan wel een enorm grappig moment ja.

Laatst bewerkt:
Uitgenodigd om vanavond bij een jeugdvriend te gaan eten. Ik was ingesteld op een hele dag in mijne djellaba rond te lopen en te niksen (en plotse veranderingen in plannen vragen wat vertering bij mij), maar heel tof dat ik zo spontaan ben uitgenodigd en ik zie er ook echt naar uit om er te zijn. Het is de enige vriend die door dik en dun (en ook al is hij niet akkoord met mijn levenskeuzes) naast mij is blijven staan. Ik mag echt mijn pollekes kussen dat hij mijn maat wil zijn.

Kleuterklasniveau

Beetje proberen "terugpakken" omdat er zoveel met Trump gelachen is.

Ik denk dat ge eens mijn andere posts eens te goei moet bekijken
Ik heb hier al met alle politici van alle kanten van het politieke spectrum gelachen als ze ne stoot uithalen.

Doe zelfs niet liever dan er memes od van te maken.
Maar als het over Biden gaat dan is het plots om "terug te pakken".
Als ge iets niet grappig vindt kunt ge het ook gewoon negeren ipv daar onnodige conclusies aan te koppelen en beginnen discussiëren, dat doe ik zelf ook vaak.

Het is het glimlach topic voor iets hé. Voor de discussies is er pol & actua.

Voor de rest ne fijne Kerst allemaal hé, beetje minder zuur doen volgende keer. 🎅

Ik denk dat ge eens mijn andere posts eens te goei moet bekijken
Ik heb hier al met alle politici van alle kanten van het politieke spectrum gelachen als ze ne stoot uithalen.

Doe zelfs niet liever dan er memes od van te maken.
Maar als het over Biden gaat dan is het plots om "terug te pakken".
Als ge iets niet grappig vindt kunt ge het ook gewoon negeren ipv daar onnodige conclusies aan te koppelen en beginnen discussiëren, dat doe ik zelf ook vaak.

Het is het glimlach topic voor iets hé. Voor de discussies is er pol & actua.

Voor de rest ne fijne Kerst allemaal hé, beetje minder zuur doen volgende keer. 🎅
Heb ook niet over u ;). Ook een fijne kerst voor u!

Mijn grootmoeder en haar eeuwige zalige versprekingen (en sowieso). 😍😄

Ze gebruikt een tablet en kan daar serieus mailtjes mee zenden (90+ hé, respect!), maar gisteren zei ze dat ze toch wel vaak last van reclame van klontjes. :thinking:
Wij zovan: huh, klontjes?
Ging het om cookie-meldingen. 😄
"Klontjes"... Nog om moeten lachen in bed gisteren. 😂

En daarvóór vertelde mijn ma nog dat mijn oma zei dat ze die film had gezien van Jimi Hendrix.
Zij zovan: huh, heeft die een film?
"... en zijn groep The Queens"
Ja, toen viel haar frank wel natuurlijk.
"...en ineens stond die zijn living te stofzuigen in vrouwenkleren 😱"! Vol verbazing. 😄

Nu, voor de rest is het totaal geen stereotype bejaarde en is ze heel intelligent. Kan dus deels met een tablet werken, met een - weliswaar oude - gsm en kent heel veel van geschiedenis en aardrijkskunde en vertelt daar nog altijd graag uitgebreid over. Je kunt je niet voorstellen dat zij ooit naar een WZC zou moeten gaan. Ze sukkelt weliswaar soms met haar rug en andere ouderdomskwaaltjes, maar mentaal is ze nog helemaal in orde, en ik hoop uiteraard dat dit zo blijft!
Wat een schattig oud besje

Tweedledee en Tweedledum in hun Squid Game kostumekes en de levensgrote Rock.

86-CF28-AC-F6-EC-44-E4-B56-B-9-AF40-B51-F903.jpg

Leuk dat ze zo enthousiast zijn!

Maar gezien Squid game een anti-kapitalisme boodschap uitdraagt moet je het toch eens met hen bespreken dat ze in de commerce-val gelopen zijn :unsure:

Uitgenodigd om vanavond bij een jeugdvriend te gaan eten. Ik was ingesteld op een hele dag in mijne djellaba rond te lopen en te niksen (en plotse veranderingen in plannen vragen wat vertering bij mij), maar heel tof dat ik zo spontaan ben uitgenodigd en ik zie er ook echt naar uit om er te zijn. Het is de enige vriend die door dik en dun (en ook al is hij niet akkoord met mijn levenskeuzes) naast mij is blijven staan. Ik mag echt mijn pollekes kussen dat hij mijn maat wil zijn.
De kans dat je serieus bent is zeer klein, maar wel een aanrader zo'n djellaba. Zit erg goed en comfortabel.

Ik heb geen Marvel film fans in mijn vriendengroep en ik erger me aan mezelf omdat ik niet alleen naar de cinema durf. Waarom is dat plots een big deal in mijn hoofd, ik ben vroeger al eens alleen geweest en toch, ik voel me zo raar. :sarcastic: Ik heb zelfs gegoogeld of er geen meetups zijn in mijn buurt gewoon omdat ik niet alleen zou moeten gaan. Wat zijn we aan het doen, brein?
Toch vandaag gewoon solo naar de film geweest en het was gewoon leuk. :smile:

IMG20211225225616.jpg

De kans dat je serieus bent is zeer klein, maar wel een aanrader zo'n djellaba. Zit erg goed en comfortabel.
Lol, neen ik heb dat dus echt. Had er eentje op een reis in Marokko gekocht en later een kado gekregen van de schoonzus (denk uit Namibië). Die eerste is ondertussen al gesneuveld maar die andere draag ik nog regelmatig. Is gewoon zalig om te dragen

Terug
Bovenaan