Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag de hele dag back-to-back online vergaderingen, ook over de middag heen. Bijgevolg dus met laptop naar toilet en uiteraard mute vergeten
Ik had het wel snel door en camera stond sowieso uit dus ik neem aan dat de anderen dachten dat ik een glas inschonk![]()
Ik ga uit, gezien het om @Wannez gaat, van een grotere boodschap met veel extra decibels.![]()
Al goed dat het geen Blijde Boodschap was.Vandaag de hele dag back-to-back online vergaderingen, ook over de middag heen. Bijgevolg dus met laptop naar toilet en uiteraard mute vergeten
Ik had het wel snel door en camera stond sowieso uit dus ik neem aan dat de anderen dachten dat ik een glas inschonk![]()
Twas alleen pipiIk ga uit, gezien het om @Wannez gaat, van een grotere boodschap met veel extra decibels.![]()

En nu heb ik goesting in een Orvalleke!ik weet niet hoe het in mijn suggesties komt vandaag, youtube werkt soms raar.
maar wel goe gelachen
Gemist met quoten en het moest Wannez zijn?En nu heb ik goesting in een Orvalleke!
is dat niet zowat wat gij ook al is voorhebt ?Kilometers afleggen, enorm lange dagen tot een stuk in de nacht, vaak moeilijke mensen,...

is dat niet zowat wat gij ook al is voorhebt ?![]()

Ken uw klassiekersGemist met quoten en het moest Wannez zijn?

we hebben hem gevonden de man die willy's en marjetten nooit gezien heeft én niet geniaal vond.Gemist met quoten en het moest Wannez zijn?
is dat zoiets als fc de kampioenen?we hebben hem gevonden de man die willy's en marjetten nooit gezien heeft én niet geniaal vond.
Nee zo goed nu ook weer niet maar toch nog geniaal.is dat zoiets als fc de kampioenen?
doet sandra bullock of jennifer aniston er in mee?Nee zo goed nu ook weer niet maar toch nog geniaal.
Jammergenoeg niet zoveel herhaald (en ik vrees dat dat er ook niet meer van zal komen).is dat zoiets als fc de kampioenen?
schaakmatdoet sandra bullock of jennifer aniston er in mee?
.
ons Sandra bwa)Neen maar wel die del van café Sportdoet sandra bullock of jennifer aniston er in mee?