Je glimlach van vandaag

Ik ben altijd wel de Grinch tijdens kerst(iemand moet wel) maar deze is toch wel te scheune om ni warm van te worden
From his channel, it sounds like his wife passed and he wants to keep singing daily for somebody to hear.

"This is a channel of me singing songs and two of them are songs I have written. In my younger days, I was a trained opera singer and I was a member of the Dallas Symphony Chorus for 14 years in a row. They made us audition every year. I was also in the Dallas Opera Chorus for 2 seasons. I have sung all of my life and it is one of my greatest joys. My wife Jo, would have me sing to her whenever we were alone for the entire 61 years we shared together. She never tired of my singing.
I am not as strong a singer as I once was, but I am just happy that I can sing some still and hope that my listeners will enjoy hearing me sing these great old songs from my youth. I am 92 years old."
En heel de comment sectie is bijna een wedstrijd om die mens populair te krijgen en goed te doen voelen :')
[Here’s](https://youtu.be/eEgg_jMkhNk) one of his oldest videos, I think his third or fourth, from 3 years ago. This is apparently an original song he wrote, and it’s truly wonderful. Not only that, his voice is *amazing*. Not in a “oh grandpa’s singing kinda good” amazing, but in legitimately profoundly amazing. His pitch is spot on, his tone is phenomenal, and he’s singing it all a capella.

I’m a composer by trade, and I think I’m going to create a full orchestral arrangement of this for him and try to give it to him for Christmas. I don’t have much family and he’s truly inspired me. Won’t be the redditor who promises and doesn’t deliver, I’ll let you know how it goes.

Voor bijna €3500 aan babymateriaal kunnen overnemen van mijn broer en schoonzus aan €500. De helft zit nog in de verpakking en de rest is nog in nieuwstaat. Zotte cadeau eigenlijk en ze weet zelfs nog niet dat ze meter mag worden. :unsure:

Ik naar de persoon die om 18u01 voor de gesloten deur van de zaak staat, aangezien stipt om 18u mijn weekend eindelijk begint:

DiligentIllinformedHawk-small.gif

Bij GM zetten wij deze GIF op de schermen van zodra we de deuren dicht deden.
Als ze dan drama maakten aan de deur konden we gewoon wijzen.

maya-rudolph-ugeJiW.gif

Hoe vaak wij ruzie hadden omdat mensen na 18:30 nog dingen wouden kopen. Zelfs op Kerstavond en Oudejaarsavond. Vreselijk

Ondanks het feit dat het al 2 jaar Corona is en mensen klagen dat ze nergens naartoe kunnen, is het op zaterdag en zondag hier altijd 100x rustiger en is iedereen in praktijk gewoon - NIET THUIS en ergens aan het shoppen of aan het wandelen in de natuur. :tongue:

Nu goed, het is vandaag voor de afwisseling eens goed weer. Het was over de koppen rollen in de winkelstraat hier.
Echt precies zondagmarkt en ik moest daar even in de buurt zijn :)

Ik ben dan maar terug naar huis gereden want ik voelde mij niet op mijn gemak met zoveel volk.

Deze ochtend ook een mooi loopje gedaan ... schitterend loopweer ..

Deze middag ook nog eens gaan lopen. Was echt een verademing tov. de voorbije weekends wat betreft het weer.

Ik naar de persoon die om 18u01 voor de gesloten deur van de zaak staat, aangezien stipt om 18u mijn weekend eindelijk begint:
Ooit eens voor gehad dat er ergens véél volk was. Ik was tijdig in de winkel maar het duurde allemaal tergend lang en ineens was het sluitingsuur daar. Die zaak stopte er mee maar ze zeiden toen ook tegen mij en de andere klanten die al binnen in de zaak stonden: De zaak is NU gesloten! Kom morgen maar terug! Dag!

Ik vind dat je gerust de deur mag sluiten stipt om 18u (en zelfs op slot doen uitgezonderd de klanten nog naar buiten laten). MAAR volk dat nog binnenstaat en er op tijd was, daar verwacht ik toch nog service voor.

Ticket gekocht voor Spider-Man Far From Home komende woensdag :smile: De eerste keer in meer dan een jaar dat ik nog eens naar de cinema ga.

Terug
Bovenaan