Je glimlach van vandaag

Oudste zoon heeft The Rock ontdekt en is helemaal weg van hem, tis zijn eerste ‘held’. Daarnet was em super content dat Rock in de update van Fortnite zit. Ik heb een imo schitterend cadeautje gevonden: kartonnen levensgrote Rock. (In kostuum, niet in een strooien rokje). Denk dat hij het super gaat vinden.
Moest hieraan denken vandaag. Plots zegt de kleinste "papa Ken jij ook the rock?" Dankzij je verhaal wist ik al waar hij naartoe wou en nu denkt hij dat ik helemaal mee ben met de tijd.
😂😂😂

Vanmorgen koffiekoeken met chocomelk bij mn grootouders voor sinterklaas (nog altijd tof als ge 30 zijt), dan een boswandeling, spaghettisaus gemaakt en de kerstboom gezet.

Schone zondag :love:

Ikke met mijne nieuwe auto naar mijn moeder.

Zij: oei, nu moet ik mee naar beneden zeker.
Ik: ik heb hem aan de achterkant van het appartement gezet, dus ge kunt em ook zo zien.
zij: ah das goed. is het die witte met ringetjes.
ik: nee de donkere met een vierkantje
zij: ah, das ne mooie.
ik: dank u

vervolgens gaan we in de zetel zitten en kijken wat tv... I just my love my mother.

Ikke met mijne nieuwe auto naar mijn moeder.

Zij: oei, nu moet ik mee naar beneden zeker.
Ik: ik heb hem aan de achterkant van het appartement gezet, dus ge kunt em ook zo zien.
zij: ah das goed. is het die witte met ringetjes.
ik: nee de donkere met een vierkantje
zij: ah, das ne mooie.
ik: dank u

vervolgens gaan we in de zetel zitten en kijken wat tv... I just my love my mother.
😍 Wedden dat ze ook nog eens beter zal slapen nu je niet met de moto moet rondrijden in de winter? 💖

Americaaah, waar mensen denken dat kerstkaarten ideaal zijn om uw wapens te showen.
Vrede op aarde enzo
694
Dacht dat dit een random familie in de VS was. Blijkt het een congreslid te zijn :unsure:.

je ziet het
je ziet het niet
je ziet het
je ziet het niet
je ziet het
je ziet het niet

wat is het?

een nudist die van de helling rolt

credits: Benny Hill - Newer Faces

Bij ons is da pita "'t hoeksken"

Dit zaten vroeger op de hoek van het vredeplein. En toen zijn ze verhuisd naar de zoutstraat, in een rijwoning.

wel raar om daar " 't hoekske" te zien staan :laugh:

Terug
Bovenaan