Je glimlach van vandaag

Goh, ik heb het daar moeilijk mee, maar zet m nu toch wel, dankzij de speciale instellingen, sneller op stil. Tussen 21u en 6u staat mijn geluid volledig af, behalve voor berichten en telefoontjes van de ex (mocht er iets zijn met de dochter) en mijn ouders.
Op vrije dagen mute ik het geluid van het Whatsapp groepje van het werk,...
Om Whatsapp gebruik ik ook verschillende geluiden voor werk, mijn ouders, de ex,... Zodat ik aan het geluid hoor wie er stuurt en ik kies vaak ook om het te negeren dan.

Ik zet geregeld niet storen voor 1u aan, en van 22u tem 8u staat dat ook standaard aan. Enkel herhaalde oproepen van favorieten komen er door voor noodgevallen.

Mijne gsm en die van mijn vriendin gaan snachts altijd volledig uit.

Als het echt dringend is zullen ze ons wel bellen op onze thuis tel.

Maar whatsapp stoort mij wel soms, zit in ne groep of 8 en als die allemaal ‘s avonds beginnen te sturen en ge kijkt een uur niet dan hebt ge een paar honderd berichten gemist.

Ja ik verschoot daar echt fan. Gene whiskey fan maar iemand zei dak da es moest proberen en not disappointed.
Die mix van zoet en zuur vind ik zalig. 😍
Whiskey smaakt ni sterk door.

Ja. Simpel eigenlijk gewoon whiskey, citroensap, suikersiroop en een eiwit.
Top!
Floaterke rode wijn er in en het is af!

Half ergernis want het houdt me wakker op dit moment:
De dochter die waarschijnlijk terug verkouden wordt, ik hoor de gekste snurk-knorgeluiden uit dat kamertje komen, exact hoe ik me inbeeld dat een wombat klinkt!

Ja ik verschoot daar echt fan. Gene whiskey fan maar iemand zei dak da es moest proberen en not disappointed.
Die mix van zoet en zuur vind ik zalig. 😍
Whiskey smaakt ni sterk door.

Ja. Simpel eigenlijk gewoon whiskey, citroensap, suikersiroop en een eiwit.
Top!
Zeker ook eens nen Amaretto Sour proberen! :drool:
Mijne gsm en die van mijn vriendin gaan snachts altijd volledig uit.

Als het echt dringend is zullen ze ons wel bellen op onze thuis tel.

Maar whatsapp stoort mij wel soms, zit in ne groep of 8 en als die allemaal ‘s avonds beginnen te sturen en ge kijkt een uur niet dan hebt ge een paar honderd berichten gemist.
De mijne gaat door mijn wekker automatisch in slaapmodus 's nachts, enkel mijn "emergency contacts" kunnen mij dan nog bellen, alle andere berichten, apps, ... gaan automatisch uit dan.

ik ben hetzelfde beginnen doen op begrafenissen... effe in de zij gaan porren en vragen: "en? gij de volgende?"
Ik heb hier veel te hard mee gelachen. :rofl:

Niet echt een glimlach, maar de Sabaton teaser die enkele pagina's terug is geplaatst , herinnerde me aan hun nummer Christmas Truce.
Waargebeurd feit tijdens de 1ste wereldoorlog, waar de Duitsers tegenover de ( Ik denk ) de Engelsen stonden en op kerstavond plots de wapens werden neergelegd en men voor 1 avond broederlijk samen dronk, sigaretten en eten deelden, en voetbal speelden.

Voor mij nog steeds een van de mooiste voorbeelden hoe dat de mensheid zich zelf kan overstijgen, en bewijzen kan dat we niet allemaal apen zijn.

Niet echt een glimlach, maar de Sabaton teaser die enkele pagina's terug is geplaatst , herinnerde me aan hun nummer Christmas Truce.
Waargebeurd feit tijdens de 1ste wereldoorlog, waar de Duitsers tegenover de ( Ik denk ) de Engelsen stonden en op kerstavond plots de wapens werden neergelegd en men voor 1 avond broederlijk samen dronk, sigaretten en eten deelden, en voetbal speelden.

Voor mij nog steeds een van de mooiste voorbeelden hoe dat de mensheid zich zelf kan overstijgen, en bewijzen kan dat we niet allemaal apen zijn.

probleem zijn altijd de bazen geweest, als de bazen zeggen dat we apen zijn, dan volgen we orders en zijn we weer apen.

probleem zijn altijd de bazen geweest, als de bazen zeggen dat we apen zijn, dan volgen we orders en zijn we weer apen.
Zwijg gij aap :unsure:

Ik denk dat het grote probleem eerder ligt bij het feit dat sommige mensen op een of andere manier gewoon veel te makkelijk een grote massa kunnen bespelen.

Zwijg gij aap :unsure:

Ik denk dat het grote probleem eerder ligt bij het feit dat sommige mensen op een of andere manier gewoon veel te makkelijk een grote massa kunnen bespelen.
Klopt, maar ook dat er mensen zijn die het lef hebben om die mensen niet klakkeloos te volgen, ook is het maar voor 1 avond, en op risico van doodstraf.

Joyeux Noël

De hele film is zeker het bekijken waard!

Elkaar maanden als beesten afmaken en dan op kerstmis doodleuk voetballen tegen elkaar

maar een paar dagen Kopenhagen geboekt komend weekend/week nu Londen niet doorgaat.

t verlof was toch al goedgekeurd op t werk :unsure: .

Terug
Bovenaan