This, als ge vanalles bij moet kappen in uwen drank zijt ge de verkeerden drank aant drinkenGewoon ne goeie single malt zonder al diene trut gvd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
This, als ge vanalles bij moet kappen in uwen drank zijt ge de verkeerden drank aant drinkenGewoon ne goeie single malt zonder al diene trut gvd.
Denk niet dat er hier iemand zijne single malt daarvoor gebruikt.This, als ge vanalles bij moet kappen in uwen drank zijt ge de verkeerden drank aant drinken
The balvenie doublewood 12y is mijn favoriet momenteel maar wil ook graag hun andere in het gamma leren kennen.This, als ge vanalles bij moet kappen in uwen drank zijt ge de verkeerden drank aant drinken

Babies schijten sowieso al alles vol, stel u @kay-gell zijn babies dan voorGelukkig voor die kinderen![]()
.Tijd om nog een kleine te maken en verplichten van K3 fan te zijn.Het nieuwe k3'tje.. wuk'n tettengarage!
Pas maar op met zo'n uitspraken hier te doen want er zijn er niet veel due geloven dat we er vanaf zullen zijn na deze "golf".Als ik nu in mei niet in Londen geraak dan hoeft het niet meer in ieder geval.
Nee ervanaf zijn daar heb ik ondertussen ook geen hoop meer in dat dat snel zal gebeuren. Maar gewoon toelaten zonder veel idiote regels om naar ginder te gaan zou toch mogen.Pas maar op met zo'n uitspraken hier te doen want er zijn er niet veel due geloven dat we er vanaf zullen zijn na deze "golf".
.op vlak van vooruitgang leven we toch echt in crazy shit tijden. Welke evoluties mijn generatie en die van mijn ouders hebben mogen meemaken is toch echt wel ongelooflijk. Van telefoons die met een draaischijf werkten tot mobieltjes die krachtiger zijn en meer opslagcapaciteit hebben dan de pc's uit de jaren '80/'90.Internet Speed World Record Obliterated by Engineers in Japan
“… a team of engineers at the National Institute of Information and Communication Technology (NICT) obliterated the old internet speed world record of 178 terabits per second (Tb/s) by achieving 319Tb/s, while also maintaining the very high speed over a long distance. There was no speed drop-off over 3,001km.”
Ik wou soms dat ik mijn smartphone naar de maan kon flikkeren.Wat "beter wordende computers" zou ik echt niet crazy shit tijden noemen hoor. Het voorrecht om in 1 van de boeienste tijden ooit te leven? Een telefoon een sms of een email zijn echt niet zo verschillend. Het zijn maar wat detailkes en ik mag hopen dat ons leven niet alleen maar rond social media en smartphones draait. Meer dan 50 jaar geleden stond er een mens op de man, dat waren pas crazy shit tijden. Dingen die al 50 jaar niet meer gebeurt zijn, tot zover de vooruitgang.
Echt e. Zelfs ongestoord je auto kuisen kun je bijna niet meer zonder verantwoording te moeten afleggen.Ik wou soms dat ik mijn smartphone naar de maan kon flikkeren.
Amen brother!Echt e. Zelfs ongestoord je auto kuisen kun je bijna niet meer zonder verantwoording te moeten afleggen.
Heel de tijd ping ping ping dan proberen te bellen, ik heb gewoon door gedaan zonder erachter te kijken.
Ik kom binnen. Zegt mijn vrouw. Ja X heeft gestuurd naar mij want jij antwoorde niet op je messenger. En dan savonds zegt die nog eens " ik heb het dan maar gevraagd aan je vrouw want je antwoorde niet op messenger"
Je moet je bijna schuldig gaan voelen omdat je eens 2u niet bereikbaar bent.
Echt e. Zelfs ongestoord je auto kuisen kun je bijna niet meer zonder verantwoording te moeten afleggen.
Heel de tijd ping ping ping dan proberen te bellen, ik heb gewoon door gedaan zonder erachter te kijken.
Ik kom binnen. Zegt mijn vrouw. Ja X heeft gestuurd naar mij want jij antwoorde niet op je messenger. En dan savonds zegt die nog eens " ik heb het dan maar gevraagd aan je vrouw want je antwoorde niet op messenger"
En hier is het omgekeerdeEcht e. Zelfs ongestoord je auto kuisen kun je bijna niet meer zonder verantwoording te moeten afleggen.
ik krijg niks 
komaan maat, ge doet alsof de evoluties van nu niets zijn, doordat ge enkel kijkt naar de dingen die amper veranderd zijn of de negatieve aspecten van ontwikkelingen. Sure, het is boeiend geworden sinds de industriele revolutie en daar waren we niet bij. Maar om dan te doen alsof wat we nu meemaken niet boeiend is, is dikke zever. Dankzij mijne gsm draag ik heel mijn muziekcatalogus (meer dan vierhonderd cd's) met me mee. Ik ging vroeger naar school met een walkman en wat cassetjes in mijn rugzak en later met een 256MB muziekstickske waar ge amper wat muziek op kwijt kreeg en 'savonds al moest raden welke muziek ge de volgende dag graag wilde horen.Wat "beter wordende computers" zou ik echt niet crazy shit tijden noemen hoor. Het voorrecht om in 1 van de boeienste tijden ooit te leven? Een telefoon een sms of een email zijn echt niet zo verschillend. Het zijn maar wat detailkes en ik mag hopen dat ons leven niet alleen maar rond social media en smartphones draait. Verbrandingsmotoren in auto's bestaan al meer dan 100 jaar. De Titanic is een boot van 1912. De golden gate bridge en empire state building zijn gebouwd in de jaren 30. Commerciele vluchten naar Amerika in 1939. In 1967 stond er een mens op de maan, dat waren pas crazy shit tijden. Tot zover de echte zeer boeiende vooruitgang de laatste 100 jaar, waar wij zelf niks van gezien hebben.
dat is dus iets wat ik nooit heb gehad, mij laten regeren door de smartphone. De helft van de tijd pak ik niet op en op sms'jes vergeet ik dikwijls zelf te reageren. Die gsm staat ten dienste van mij en niet omgekeerd.Echt e. Zelfs ongestoord je auto kuisen kun je bijna niet meer zonder verantwoording te moeten afleggen.
Mijn tip : Zet dat allemaal gewoon af en uit.Echt e. Zelfs ongestoord je auto kuisen kun je bijna niet meer zonder verantwoording te moeten afleggen.
Klopt idd. Ook al kijk je niet en heb je enkel het geluidje gehoord dan is de rust in je hoofd al weer weg omdat je je toch af vraagt wie en voor wat het is.Mijn tip : Zet dat allemaal gewoon af en uit.
Het leven wordt er een pak aangenamer mee.