Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar toch nog een oproepje voor @Padawansie (om zijn eer te verdedigen) en @Lint (omdat hij tof is).
)Geen idee wat ze daar me die toestellen doen, maar nen MBP die om de 3u crasht zonder aanleiding geloof ik weinig tot niets van.
Onderweg naar de Ardennen geef ik de autosleutels aan mijn vrouw (keyless). We stoppen onderweg om een broodje te halen. Ik stap in de auto. Melding: de sleutel bevind zich niet in de auto, starten is niet mogelijk.Wij zijn zo es van reis teruggekomen met beide huissleutels weg. Blijkbaar in het begin van de vakantie ergens in een zijtas van een koffer gestoken voor de veiligheid en allebei vergeten.
op de oprit alles kunnen opendoen om te zien waar ze zaten, natuurlijk in een zijzak van de laatste tas die we vasthadden![]()
Doen gelijk hier, elk een sleutel bijhouden op vakantie. Als ge de uwe verliest, kan je in het geniep die van uw vrouw nemen en dan zeggen dat ze haar sleutel kwijt is.Onderweg naar de Ardennen geef ik de autosleutels aan mijn vrouw (keyless). We stoppen onderweg om een broodje te halen. Ik stap in de auto. Melding: de sleutel bevind zich niet in de auto, starten is niet mogelijk.
"hu wtf? Heb je de sleutel vergeten in de broodjeszaak?" zij terug naar daar. Nergens een sleutel te vinden. Na een kwartier ruzie te maken zeg ik dat ze eens kijkt in het zakje van renmans om de blikken koel te houden. En ja daar zat hij dus in. De toon was gezet voor een leuke vakantie.
Bekijk het zo, na de ruzie komt het bijleggen.Onderweg naar de Ardennen geef ik de autosleutels aan mijn vrouw (keyless). We stoppen onderweg om een broodje te halen. Ik stap in de auto. Melding: de sleutel bevind zich niet in de auto, starten is niet mogelijk.
"hu wtf? Heb je de sleutel vergeten in de broodjeszaak?" zij terug naar daar. Nergens een sleutel te vinden. Na een kwartier ruzie te maken zeg ik dat ze eens kijkt in het zakje van renmans om de blikken koel te houden. En ja daar zat hij dus in. De toon was gezet voor een leuke vakantie.
Dat klinkt als "tis gene slimme, dus winnen doet em toch ni"Al meer dan 50 deelnamesMaar toch nog een oproepje voor @Padawansie (om zijn eer te verdedigen) en @Lint (omdat hij tof is).
(en andere mensen die mee willen doen, wees welkom)
![]()
Finished - The Beyond Quiz | November
The One & Only Quiz! Elke maand zal er vanaf nu een beyond quiz georganiseerd worden. Elke keer 10 vragen verdeeld over 5 onderwerpen. Je score wordt bijgehouden per maand om in een klassement te zetten dat elke maand vernieuwd wordt. Kroon jij je tot de beste quizzer van Beyond Gaming? Of...www.beyondgaming.be
.

Super lekker indeedBig Tom Spicy Bloody Maryke binnen, NOM