Je glimlach van vandaag

Al meer dan 50 deelnames :D Maar toch nog een oproepje voor @Padawansie (om zijn eer te verdedigen) en @Lint (omdat hij tof is).

(en andere mensen die mee willen doen, wees welkom :unsure: )

Geen idee wat ze daar me die toestellen doen, maar nen MBP die om de 3u crasht zonder aanleiding geloof ik weinig tot niets van.

En toch is het zo... Zal wel aan die software liggen, maar toch op Windows werkt het perfect. De MacBooks worden onderhouden door een externe IT-firma, dus ik veronderstel dat da wel OK zal zijn.

Health therapist and integral coach 'en, waar komen die toch vandaan?

Verdomme, misschien moet ik ook zoiets gaan doen.

Een hindoe beeldje vind ik wel ergens. (Bol.com)

Laatst bewerkt:
Wij zijn zo es van reis teruggekomen met beide huissleutels weg. Blijkbaar in het begin van de vakantie ergens in een zijtas van een koffer gestoken voor de veiligheid en allebei vergeten.

op de oprit alles kunnen opendoen om te zien waar ze zaten, natuurlijk in een zijzak van de laatste tas die we vasthadden :laugh:
Onderweg naar de Ardennen geef ik de autosleutels aan mijn vrouw (keyless). We stoppen onderweg om een broodje te halen. Ik stap in de auto. Melding: de sleutel bevind zich niet in de auto, starten is niet mogelijk.

"hu wtf? Heb je de sleutel vergeten in de broodjeszaak?" zij terug naar daar. Nergens een sleutel te vinden. Na een kwartier ruzie te maken zeg ik dat ze eens kijkt in het zakje van renmans om de blikken koel te houden. En ja daar zat hij dus in. De toon was gezet voor een leuke vakantie.

Onderweg naar de Ardennen geef ik de autosleutels aan mijn vrouw (keyless). We stoppen onderweg om een broodje te halen. Ik stap in de auto. Melding: de sleutel bevind zich niet in de auto, starten is niet mogelijk.

"hu wtf? Heb je de sleutel vergeten in de broodjeszaak?" zij terug naar daar. Nergens een sleutel te vinden. Na een kwartier ruzie te maken zeg ik dat ze eens kijkt in het zakje van renmans om de blikken koel te houden. En ja daar zat hij dus in. De toon was gezet voor een leuke vakantie.
Doen gelijk hier, elk een sleutel bijhouden op vakantie. Als ge de uwe verliest, kan je in het geniep die van uw vrouw nemen en dan zeggen dat ze haar sleutel kwijt is.

Bekijk het zo, na de ruzie komt het bijleggen.

En dit nog net via FB:

Al meer dan 50 deelnames :D Maar toch nog een oproepje voor @Padawansie (om zijn eer te verdedigen) en @Lint (omdat hij tof is).

(en andere mensen die mee willen doen, wees welkom :unsure: )

Dat klinkt als "tis gene slimme, dus winnen doet em toch ni" :unsure:.
Ge weet wel, gelijk als iemand u een blind date wilt aanpraten en ge vraagt of het een knappe is, en ze antwoorden met "tis een heel toffe" ...

ik word onderdeel van een soort van kattenschoonfamilie op het forum, schattig :lol:

iemand heeft de 2 zusjes geadopteerd van het katje dat wij nu zaterdag gaan halen :love:

Dochterlief is op wereld prematurendag mogen verhuizen van de intensieve neonatologie naar een gewone afdeling dichter bij huis.
Ze verteert de verhuis goed en doet dat elke dag beter.

Gisteren voor de eerste keer haar papflesje volledig leeg gedronken :love:
Sterk maar snel aan meid en kom naar huis!

Aanvulling op mijn vorige post hier:

Normaal kreeg onze dochter nog 30/11 een oogonderzoek maar vandaag zeiden ze al dat ze die afspraak zullen moeten vervroegen.
Dat betekent dat ze het zo goed doet dat ze mogelijk voor die datum al naar huis zal mogen :love:

Is nog wat dromen van onze kant maar hoop doet leven!

/EDIT: frietje gestoken + pintje om te vieren

Terug
Bovenaan