BeyondQuiz_November.png

The One & Only Quiz!
Elke maand zal er vanaf nu een beyond quiz georganiseerd worden. Elke keer 10 vragen verdeeld over 5 onderwerpen.
Je score wordt bijgehouden per maand om in een klassement te zetten dat elke maand vernieuwd wordt. Kroon jij je tot de
beste quizzer van Beyond Gaming? Of eindig je zoals altijd weer op de laatste plaats?

Doe hier mee met de quiz! (VOLZET)

Link voor 50 extra deelnemers (VOLZET)

Extra link op aanvraag via PM bij @Strijkijzer

Wanneer?
Elke 15e van de maand komt de quiz online en loopt tot het einde van de maand
Voor deze maand is het dus van 15 november tot 30 november (23:00)

Regels
1 deelname per lid.
Max. 50 deelnemers (mogelijkheid tot uitbreiden naar 100, indien succesvol).
Zelfde bijnaam gebruiken als hier op BG (anders word je niet opgenomen in het klassement).
Antwoorden verklappen leidt tot onmiddelijke diskwalificatie en 0 punten voor deze ronde.
Bij meerdere inbreuken kan dat tot een ban of diskwalificatie voor verdere quizzen leiden.

Algemeen klassement

Rondewinnaars
Oktober 2021 - @Padawansie

Contact
Voor meer info kan je altijd @Strijkijzer contacteren.
 
Laatst bewerkt:
De eerste vragen allemaal verneukt (te rap gedrukt bij de eerste vraag die langzaamaan verschijnt + ken niks van games), de laatste allemaal juist. Gelukkig nog 9e van de 30 geëindigd, met dank aan de laatste.
 
Die laatste vraag met tegenzin 'goed' beantwoord :sop::wink:

De vraag op dubbele punten over in de juiste rij zetten goed gegokt (ik had er 2 waarvan ik twijfelde in welke volgorde ze kwamen). De andere gokvragen verkeerd, zoals die over Halloween en de president.
 
Laatst bewerkt:
Beschaamd dat ik bij één vraag het antwoord niet sneller wist (bijna een vraag verklapt 😅 ). Maar hey, bijna foutloos (damn you laatste vraag!) & NR. 1!

Nu graag nog 3 deelnemers met meer fouten. :p
 
De vragen over games blijven echt niks voor mij 😋.

Die laatste vraag 😆. Zou het nooit juist gehad hebben zonder dit forum.
 
Miljaarde , ik denk dat ik het verkeerd begrepen heb. Moet je bij elke quiz opnieuw aanmelden ?
Ik dacht dat als je bij de eerste had meegedaan , je automatisch aan de volgende mee deed. :eek:

Edit , nog kunnen meedoen met de 2de.
 
Laatst bewerkt:
die laatste vraag alé mannen :laugh: . Nog van 2 naar ergens rond de 10de plek gezakt terwijl ik correct was ffs. :p
Amaai zelfde hier, van 5e denk ik naar 12e geduikeld :laugh:.
(en ik ben er van overtuigd dat ik het enige juiste antwoord wat, fak joe met uw multi-select :angry:)
 
Terug
Bovenaan