Je glimlach van vandaag

Ik zie zo'n dingen en ik denk dat we ons niet te veel moeten laten ompraten door groeperingen met een agenda. We zijn uiteindelijk allemaal 't zelfde.

Hier in Athene de aankomst gezien van de marathon lopers.
Eerste keer maar onverwacht echt om emotioneel van te worden. Die mensen hebben 42km zo hard afgezien en zitten dan in de laatste rechte lijn.
Onwaarschijnlijk mooi vind ik het.
Op een moment liep een vrouw/vriendin een stuk mee om haar man aan te moedigen.

Hoe die zo emotioneel tierde om hare man aan te moedigen in die laatste meters.
Mijn vriendin en ik moesten allebei een traantje onderdrukken

Hier in Athene de aankomst gezien van de marathon lopers.
Eerste keer maar onverwacht echt om emotioneel van te worden. Die mensen hebben 42km zo hard afgezien en zitten dan in de laatste rechte lijn.
Onwaarschijnlijk mooi vind ik het.
Op een moment liep een vrouw/vriendin een stuk mee om haar man aan te moedigen.

Hoe die zo emotioneel tierde om hare man aan te moedigen in die laatste meters.
Mijn vriendin en ik moesten allebei een traantje onderdrukken
speciaal naar den Bart De Wever gaan zien? :s

Waren allen maar als Bartje , was de wereld veel beter zonder ronddepotdraaiers ( de rooie rukkers )

Ghoja ik ken wel veel mensen die al een marathon gelopen geven. Op zich wel te doen voor iedereen die gewend is van lopen en als je het deftig voorbereid. Nu wel nog altijd respect daarvoor want lopen doe ik echt niet graag.

Maar 2 maten van mij hebben een volledige Iron man gedaan en dat is toch nog een ander pak mouwen. 3,4 km zwemmen, 180km fietsen en dan nog een marathon erachter.

Dat zijn dingen die niet voor iedereen weggelegd zijn om dat te kunnen finishen.

Ghoja ik ken wel veel mensen die al een marathon gelopen geven. Op zich wel te doen voor iedereen die gewend is van lopen en als je het deftig voorbereid. Nu wel nog altijd respect daarvoor want lopen doe ik echt niet graag.

Maar 2 maten van mij hebben een volledige Iron man gedaan en dat is toch nog een ander pak mouwen. 3,4 km zwemmen, 180km fietsen en dan nog een marathon erachter.

Dat zijn dingen die niet voor iedereen weggelegd zijn om dat te kunnen finishen.
Klopt niet per sé, marathon tegen de limiet kan veel zwaarder zijn dan pakweg een ultraloop of een triathlon tegen rustig tempo. Ik spreek uit ervaring.

Volgens mij kon ge dat vannacht wel aan! 💪

Klopt niet per sé, marathon tegen de limiet kan veel zwaarder zijn dan pakweg een ultraloop of een triathlon tegen rustig tempo. Ik spreek uit ervaring.
Ja tegen de limiet zal dat natuurlijk zo zijn. Maar de meesten willen dat gewoon 1x gedaan hebben in hun leven ongeacht de tijd. Dan is dat wel vrij doenbaar.

Na anderhalf jaar ofzo eindelijk eens te tijd en moeite gedaan om de ps3 open te vijzen om te zien waarom de cd-drive niks meer deed...zoals verwacht: kinderen waren erin geslaagd om daar dus 3 (drie!) schijven in te proppen.
TLDR: mijn ps3 werkt terug 😄

Tsja, je kan natuurlijk altijd extremer gaan.
Ik had een collega die meedeed aan de Winter Spine Race, wat als één van de zwaarste trials geldt. 431 km trail lopen, in de winter (en de sneeuw), in de Schotse Hooglanden.

Ik heb de indruk dat het allemaal steeds extremer moet worden

Ik heb de indruk dat het allemaal steeds extremer moet worden
Ja das waar. Als je vroeger 150km gefietst had waren ze er al van onder de indruk. Nu is 200km bij sommigen een standaard zondagsrit geworden en als ze eens zot doen dan rijden ze er 300.

Ja das waar. Als je vroeger 150km gefietst had waren ze er al van onder de indruk. Nu is 200km bij sommigen een standaard zondagsrit geworden en als ze eens zot doen dan rijden ze er 300.
En dan heb je mensen die wedstrijden doen om zoveel mogelijk km af te leggen op 24 uur (WR is nu al meer dan 1000 km).

1636919227025.png

Nee maar hij is wel gepasseerd en heb hem aangemoedigd 😅
Was leuk de mensen zo aanmoedigen, onverwacht top sfeer.

Ook een pak 50-60 en denk zelfs 70-igers gezien. Ongelooflijk gewoon.
Indrukwekkend 🙌
Er zijn zelfs 90'tigers die (ooit) een marathon hebben uitgelopen. :tongue:
Ik vind dat echt krankzinnig en absurd dat iemand van zo'n gevorderde leeftijd een marathon kan uitlopen. :crazy:

Terug
Bovenaan