Je glimlach van vandaag

Terug contact met een kameraad die ik had geghost omwille van 't feit dat die heel goed bevriend is met de huidige vriend van m'n ex ( wat ook wel een vriend was van mij). Niet dat ik boos op hem was, maar ik had geen zin om allemaal foto's en dergelijke te zien vanop Facebook en Insta.

Voelt toch wel goed dat uw aanwezigheid wel gewaardeerd wordt.

De dochter die met snoep naar huis komt. Altijd fijn dat andere ouders denken aan de papa. Natuurlijk krijgt mijn dochter die troep niet en moet ik het confisqueren.

Ha, twas dus niet exclusief afgehuurd
Nee. Denk dat dat zelden gebeurd, gewoon omdat weinig bedrijven zo groot zijn . Mijn schoonpa was NMBS mederwerker en die konden dat wel. Heel Bellewaerde of Pari Daiza afhuren voor nen dag. En dat was dan elke keer ook nog wel over de koppen lopen.

Vandaag voor het eerst écht de volle 21 km gewandeld in minder dan 3 uur. Vanwege een scheur in het labrum van mijn linkerheup raadt de dokter mij af van te lopen, dus compenseer ik dat door stevig door te wandelen.

Promo op elektrische Stihl machines vandaag. Nieuwe en grotere haagschaar meegepakt en direct eens getest. Hier op anderhalf u een stuk van 20m (3.5m hoog) geschoren en opgekuist. Vorig jaar was dat stukske een halve dag werk.
Nog 385m te gaan. :unsure:

Promo op elektrische Stihl machines vandaag. Nieuwe en grotere haagschaar meegepakt en direct eens getest. Hier op anderhalf u een stuk van 20m (3.5m hoog) geschoren en opgekuist. Vorig jaar was dat stukske een halve dag werk.
Nog 385m te gaan. :unsure:
elektrisch als met kabel of elektrisch met accu?

elektrisch als met kabel of elektrisch met accu?
Kabel, maar er zat een 40m kabel bij en ik heb om de 20m ofzo een stopcontact in de tuin. In sommige situaties is dat mss onhandiger, maar ik heb eigenlijk specifiek dat genomen omwille van hoger vermogen + kunnen doorgaan zonder batterijen te wisselen/laden.

Kabel, maar er zat een 40m kabel bij en ik heb om de 20m ofzo een stopcontact in de tuin. In sommige situaties is dat mss onhandiger, maar ik heb eigenlijk specifiek dat genomen omwille van hoger vermogen + kunnen doorgaan zonder batterijen te wisselen/laden.
Ach, met kabel is niks voor mij, tenzij ik ganse tijden kabels wil herstellen. Ik vraag mij af op die accumachines wat goed zijn en je daar genoeg kracht mee hebt om een 80m haag te scheren op fatsoenlijke wijze.

Ach, met kabel is niks voor mij, tenzij ik ganse tijden kabels wil herstellen. Ik vraag mij af op die accumachines wat goed zijn en je daar genoeg kracht mee hebt om een 80m haag te scheren op fatsoenlijke wijze.
Geen idee, maar ik wou het risico niet nemen. :unsure:
Kheb wel efkes een simpel systeem moeten bedenken om idd niet door mijn kabel te gaan, maar dat ging eigenlijk voor niks. :p

Ik heb een heggenschaar op accu van stijl en ik kan je verzekeren dat dat gewoon perfect werkt. Een haagje van 80 m is geen probleem voor de accu van zo’n stil heggenschaar.

Terug
Bovenaan