Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De wachtrijen in de Efteling vielen anders toch wel wat tegen gisteren.
De wachtrijen in de Efteling vielen anders toch wel wat tegen gisteren.

Wiewawoe?Gij ook al een C employee?![]()
Wiewawoe?
Ik zag dat het precies familiedag van AS Adventure/Juttu was. Bedoelt ge dat?
wacht maar tot ze 16 is, dan zal je wel niet meer zo gelukkig zijn bij het confisquerenDe dochter die met snoep naar huis komt. Altijd fijn dat andere ouders denken aan de papa. Natuurlijk krijgt mijn dochter die troep niet en moet ik het confisqueren.
Om in te pikken op uw comment uit de Toevluchtsoord topic: niet dat bedrijfNee, Cegelec zat er gisteren (of vandaag)

Om in te pikken op uw comment uit de Toevluchtsoord topic: niet dat bedrijf![]()
Dan speel ik de hoofdrol in My 600-lb Life..wacht maar tot ze 16 is, dan zal je wel niet meer zo gelukkig zijn bij het confisqueren
Nee. Denk dat dat zelden gebeurd, gewoon omdat weinig bedrijven zo groot zijn . Mijn schoonpa was NMBS mederwerker en die konden dat wel. Heel Bellewaerde of Pari Daiza afhuren voor nen dag. En dat was dan elke keer ook nog wel over de koppen lopen.Ha, twas dus niet exclusief afgehuurd
elektrisch als met kabel of elektrisch met accu?Promo op elektrische Stihl machines vandaag. Nieuwe en grotere haagschaar meegepakt en direct eens getest. Hier op anderhalf u een stuk van 20m (3.5m hoog) geschoren en opgekuist. Vorig jaar was dat stukske een halve dag werk.
Nog 385m te gaan.![]()
Kabel, maar er zat een 40m kabel bij en ik heb om de 20m ofzo een stopcontact in de tuin. In sommige situaties is dat mss onhandiger, maar ik heb eigenlijk specifiek dat genomen omwille van hoger vermogen + kunnen doorgaan zonder batterijen te wisselen/laden.elektrisch als met kabel of elektrisch met accu?
Ach, met kabel is niks voor mij, tenzij ik ganse tijden kabels wil herstellen. Ik vraag mij af op die accumachines wat goed zijn en je daar genoeg kracht mee hebt om een 80m haag te scheren op fatsoenlijke wijze.Kabel, maar er zat een 40m kabel bij en ik heb om de 20m ofzo een stopcontact in de tuin. In sommige situaties is dat mss onhandiger, maar ik heb eigenlijk specifiek dat genomen omwille van hoger vermogen + kunnen doorgaan zonder batterijen te wisselen/laden.
Geen idee, maar ik wou het risico niet nemen.Ach, met kabel is niks voor mij, tenzij ik ganse tijden kabels wil herstellen. Ik vraag mij af op die accumachines wat goed zijn en je daar genoeg kracht mee hebt om een 80m haag te scheren op fatsoenlijke wijze.

Ach, met kabel is niks voor mij, tenzij ik ganse tijden kabels wil herstellen. Ik vraag mij af op die accumachines wat goed zijn en je daar genoeg kracht mee hebt om een 80m haag te scheren op fatsoenlijke wijze.
That's some cringy shit.