Je glimlach van vandaag

Lukt perfect (met een deftige machine).
De vraag is altijd wat is een deftige machine he. Eigenlijk moet je zo'n dingen eens kunnen deftig testen. Ooit heb ik nog met een makita elektische haagschaar moeten werken waar velen erg lovend over waren. Gezien ik zelf een stihl hs76 heb was dat toch een dikke tegenvaller.

De vraag is altijd wat is een deftige machine he. Eigenlijk moet je zo'n dingen eens kunnen deftig testen. Ooit heb ik nog met een makita elektische haagschaar moeten werken waar velen erg lovend over waren. Gezien ik zelf een stihl hs76 heb was dat toch een dikke tegenvaller.

Accu aan een riem/gordel en dan met remote line. Voordeel is dat de machine zelf dus zeer licht is. Met 2 accu's kan je heel de dag blijven snoeien :p

Gisteren twitch affliate gehaald. Wel blij mee :biglaugh:

En zometeen nog eens een ouderwetse borspel avond met vrienden.
Dan begin ik ook maandag met een opleiding op mijn werk om iets anders te gaan doen (eindelijk geen 8u achter de pc meer zitten).

Laatste week -> great succes :woohoo:

Gohja die keer dat ik een beetje gefrustreerd was op mijn voorligger heb ik toch vlotjes zijn been eraf kunnen zagen met zo 1 op batterijen of was het nu 1 op naft?

vanaf een uur of vier eten, drinken en tof gezelschap zonder er zelf moeite voor te hoeven doen, prima zaterdaginvulling :love: .

Terug
Bovenaan