Je glimlach van vandaag

Op 1 dag luipaard, neushoorn, olifant & buffel gespot 😍 ongelofelijk hoeveel chance we hebben. Nog drie kansen voor leeuwen en dan hebben we de big five allemaal gezien.

Goed dat er bijstaat ‘Nederlander’… Ik dacht al.

Ik krijg nu reclame voor jaguar, lamborghini, ferrari en porsche op mijne pc. Ik zoek nu wel nen auto, maar er zit toch nog iets fout in hun referentie.
Maar het zijn wel tweedehandse, dus dat is al iets.

Slapen.

Gisteren moe opgestaan, winkels gedaan en daarna een zware training. Rond 1u gaan slapen en om 10u30 wakker, dat was denk ik al jaren geleden.

ook zwaar uitgeslapen hier, begin van verlof. 2u bed in, 2u bed uit. wandeling gedaan, perfect herfstweer (2 dunne truien en een regenjekker dus). nu serie en games bingen tot k erbij neerval.

Zoon van 10 heeft via Youtube de uitdrukking ‘Fun Fact’ ontdekt.

“Hey, mama, Fun Fact: mijn buik doet pijn”

thats-not-how-it-works-disagree.gif

Zoon van 10 heeft via Youtube de uitdrukking ‘Fun Fact’ ontdekt.

“Hey, mama, Fun Fact: mijn buik doet pijn”

thats-not-how-it-works-disagree.gif
Als hij de humor van zijn mama mee heeft, was dit enkel de intro.

Over een half uur niet verschieten als hij even droog zegt: "hey mama, fun fact: ik kan diarree tot tegen het plafond schieten!"

(Of is dit enkel als @kay-gell de papa is? 🤔)

Als hij de humor van zijn mama mee heeft, was dit enkel de intro.

Over een half uur niet verschieten als hij even droog zegt: "hey mama, fun fact: ik kan diarree tot tegen het plafond schieten!"

(Of is dit enkel als @kay-gell de papa is? 🤔)
Wij hebben van die plafonds uit 1918, als hij daar tot boven geraakt neem ik hem mee naar Belgium’s got talent.

T was wel de moeite FACTS, heel wat gelijkgestemden die rustig kuierden (en wat een genot om zoveel volk bij elkaar te zien zonder mondmaskers etc :love: ). Aantal geweldig leuke cosplays gezien ook, fantastisch hoeveel werk daar wordt ingestoken.

De koopjes van de dag: een Legolas Lord Of The Rings attribuut, wat Star Wars merchandise, en cards against marvel.

Terug
Bovenaan