Op 1 dag luipaard, neushoorn, olifant & buffel gespotongelofelijk hoeveel chance we hebben. Nog drie kansen voor leeuwen en dan hebben we de big five allemaal gezien.
Op stap met uw schoonmoeder?![]()
Gewoon dagje Zoo van Antwerpen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op 1 dag luipaard, neushoorn, olifant & buffel gespotongelofelijk hoeveel chance we hebben. Nog drie kansen voor leeuwen en dan hebben we de big five allemaal gezien.
Op stap met uw schoonmoeder?![]()
Leuk dat jij een ganse dag op bezoek gaatGewoon dagje Zoo van Antwerpen.

Bij mij gaat het ook meestal snel als ik erin zitNa maanden niks gamen, terug de tijd gevonden en ik ben echt helemaal blij nu. Wel zot hoe snel de tijd plots kan vliegen terwijl je ‘erin’ zit.

Er is daar hulp voor hoorBij mij gaat het ook meestal snel als ik erin zit![]()
Als je @Mulan haar beweringen begint over te nemen dan is het hoog tijd om te gaan slapen.Er is daar hulp voor hoor
![]()
Vroegtijdig klaarkomen | Maria Middelares
www.mariamiddelares.be
En naar het schijnt is @straight_six ook een ervaringsdeskundige.
Als hij de humor van zijn mama mee heeft, was dit enkel de intro.Zoon van 10 heeft via Youtube de uitdrukking ‘Fun Fact’ ontdekt.
“Hey, mama, Fun Fact: mijn buik doet pijn”
![]()
)Die show van die buitenwipper van Jerry springer. Top tv:
Wij hebben van die plafonds uit 1918, als hij daar tot boven geraakt neem ik hem mee naar Belgium’s got talent.Als hij de humor van zijn mama mee heeft, was dit enkel de intro.
Over een half uur niet verschieten als hij even droog zegt: "hey mama, fun fact: ik kan diarree tot tegen het plafond schieten!"
(Of is dit enkel als @kay-gell de papa is?)
Als hij wat mee heeft?Als hij de humor van zijn mama mee heeft, was dit enkel de intro.
Over een half uur niet verschieten als hij even droog zegt: "hey mama, fun fact: ik kan diarree tot tegen het plafond schieten!"
(Of is dit enkel als @kay-gell de papa is?)
). Aantal geweldig leuke cosplays gezien ook, fantastisch hoeveel werk daar wordt ingestoken.
BabalityIk zie dit soort filmpjes en ik verwacht gewoon elk moment dit
.