Je glimlach van vandaag

Totaal geen affiniteit mee, maar dat zou ik ook wel eens willen doen, puur om de sfeer op te snuiven!
same hier eigenlijk alé beetje wel natuurlijk anders ga je niet maar idd denk wel iets unieks :) .

Er is nog 1 plek tussen vier twintigers in den auto :p .

Ook eens geweest! Heel druk, maar voor elk wat wils! Het enige rare moment was toen er daar een kerel in leren pak voorbij liep met aan de leiband een furry mee. Mensen die iets te ver opgingen in "zichzelf" mogen zijn op zo'n conventie denk ik. Of ze dachten dat het een fetish conventie was. Hoe leg je dat uit aan een kleine die dat ziet daar. :biglaugh:

Den uitleg is dat die zich verkleed hebben als wolverine maar de klauwen vergeten waren en daarom dan dat de andere zich maar als een gremlin heeft verkleed. En om ervoor te zorgen dat die niet in dark gremlin verandert aan de leiband zodanig dat ze zeker zijn dat ze geen toegang tot vloeistoffen hebben.

Wel hopen dat de kleine het niet grappig vindt om dan die furry nat te maken met drinken waar ze toegang toe heeft.

Den uitleg is dat die zich verkleed hebben als wolverine maar de klauwen vergeten waren en daarom dan dat de andere zich maar als een gremlin heeft verkleed. En om ervoor te zorgen dat die niet in dark gremlin verandert aan de leiband zodanig dat ze zeker zijn dat ze geen toegang tot vloeistoffen hebben.

Wel hopen dat de kleine het niet grappig vindt om dan die furry nat te maken met drinken waar ze toegang toe heeft.
"Oh ok papa! Mag ik met die wolf op de foto? Dan kan ik het straks aan mama tonen!" "........."
:biglaugh:

763

Compleet willekeurig wat van de Jommekes aan de oudste gegeven omdat hij per dag wat moet lezen van de juf. Hij doet De Zeepkoning open en er fladdert een briefje uit van mijn moeder. Typisch in haar stijl geschreven, ze was Valentijn vergeten en had nog iets nodig. Moet er 26 jaar of zo tussen gezeten hebben. Ik had het even te kwaad.

Op 1 dag luipaard, neushoorn, olifant & buffel gespot 😍 ongelofelijk hoeveel chance we hebben. Nog drie kansen voor leeuwen en dan hebben we de big five allemaal gezien.

Eindelijk es tijd gevonden om infinity war en endgame te bekijken.

Thanos is net in zijn tentje gaan zitten, get ready for part 2!

Terug
Bovenaan