Je glimlach van vandaag

Proficiat @Vierkant, maar neen, dat is niet om te lachen. Ik heb ne maat die 3 puberdochters heeft (en een vrouw), en nee dat is echt niet om te lachen. Ik zie dien mens elke week verder aftakelen :eek2:.
En met jongens alleen zou dat niet het geval geweest zijn?
Chronisch tekort aan sokken, chronische overvloed aan "whojoooo!"

Alsook @Mulan, die hebben gene cyclus die op mekaar gesynced wordt, waardoor ge helemaal in de hel zit als vader :shutup:
Mijn zus was echt een tienermeisje met gierende hormonen, liefdesverdriet, uitgaan met kledij waarvan de diensters van Hooters blijkbaar zeggen dat het te slutty voor woorden is,...
Ik was gewoon braaf en rustig. 😇
Ik neem mezelf dus als referentie als het op de toekomst aankomt met mijn dochter. 🤣

Maar verder helemaal geen stereotiepen of vooroordelen over jongens VS meisjes hoor!

En ik ga blijkbaar heel veel me-time krijgen van zodra mijn jongens wat ouder zijn (gewild of ongewild :'))

Alsook @Mulan, die hebben gene cyclus die op mekaar gesynced wordt, waardoor ge helemaal in de hel zit als vader :shutup:
Ja, ik kan me niet voorstellen hoe zwaar het wel niet is voor al die vaders/mannen tijdens de vodden. Ge zou denken dat ze daar onderhand al iets voor gevonden zouden hebben 🤷‍♀️

Maar verder helemaal geen stereotiepen of vooroordelen over jongens VS meisjes hoor!

En ik ga blijkbaar heel veel me-time krijgen van zodra mijn jongens wat ouder zijn (gewild of ongewild :'))

Ja, ik kan me niet voorstellen hoe zwaar het wel niet is voor al die vaders/mannen tijdens de vodden. Ge zou denken dat ze daar onderhand al iets voor gevonden zouden hebben 🤷‍♀️
Got it Non, menstruation jokes aren't funny, PERIOD!!!

Deze nacht heeft iemand op verkenning gekomen rond mijn loods, hoogst waarschijnlijk om in te breken. Nu heb ik een maand geleden de ganse koer laten hergieten in beton en ook een nieuwe bezinkput laten steken. Heeft die paljas daar wel niet zijn klikken en klakken ingetuind gezien er nog geen rooster op ligt :rofl: :rofl: . Alles staat mooi op camera en je ziet die echt met zijn bakkes op de boord kletsen en hem dan mankend weglopen. :rofl: :rofl: :rofl: Ondertussen is de politie al langs geweest, blijkt dat die zijn portefeuille verloren is aan de toegangspoort en zijn gsm lag ook nog in de bezinkput. Gelukkig heeft hij niks kunnen doen maar ik heb er toch mijn deugd met hetgeen die meegemaakt heeft, karma op zijn best.

Laatst bewerkt:
Dus... jij moet je binnenkort voor de rechter gaan verantwoorden voor slagen en verwondingen?
Ja, dat was wel het eerste waar een van die agenten begon over te zagen, dat die put open lag en dat iedereen daar zogezegd zomaar aan kan. :sarcastic:Ik heb gezegd dat ik er wel een pallet of 3 ging overleggen :angry:. Dat de poort dicht is en het dus voor niemand toegankelijk is en dat die paljas gewoon van mijn eigendom moet blijven vergeten die precies.
Wij willen die stuik zien, maak daar es een gifke van :laugh:
Die persoon staat er redelijk herkenbaar op dus doe ik dat maar niet.

Ja, dat was wel het eerste waar een van die agenten begon over te zagen, dat die put open lag en dat iedereen daar zogezegd zomaar aan kan. :sarcastic:Ik heb gezegd dat ik er wel een pallet of 3 ging overleggen :angry:. Dat de poort dicht is en het dus voor niemand toegankelijk is en dat die paljas gewoon van mijn eigendom moet blijven vergeten die precies.

Die persoon staat er redelijk herkenbaar op dus doe ik dat maar niet.
Dat telt niet in belgie he, als die mens iets overkomt op jouw eigendom ben jij verantwoordelijk.

Terug
Bovenaan