Je glimlach van vandaag

Dat telt niet in belgie he, als die mens iets overkomt op jouw eigendom ben jij verantwoordelijk.
Ja, maak maar van mijn glimlach weer een ergernis. Kzal het raam open zetten, zie dat hij zich volgende keer snijdt aan het glas als hij het moest inkloppen, ik zou niet verantwoordelijk willen zijn.

Alhoewel het muzikaal gezien nu zeker niet m'n meest gedraaide muziek is, en absoluut ook niet het meest hoogstaande ik live al zag, gisteren toch echt wel oprecht genoten en bij momenten zelfs kippenvel gehad van Regi in het Sportpaleis. Deed echt deugd om na al die tijd nog eens die verbondenheid te voelen die muziek kan geven in een mensenmassa.

Als het helemaal is afgesloten is dat niet hé, is alleen als je los op een domein kan lopen.
Je huis is ook sowieso afgesloten, maar als een inbreker iets breekt in jouw huis tijdens een inbraak blijf je als eigenaar verantwoordelijk bij een klacht.

Je huis is ook sowieso afgesloten, maar als een inbreker iets breekt in jouw huis tijdens een inbraak blijf je als eigenaar verantwoordelijk bij een klacht.
Diep triest hé

Zou niet liever hebben dan dat een inbreker tijdens het werk zijn nek breekt maar dan gaat de procureur snel op de verkeerde schieten :rolleyes:

t was een mopke van de procureur die schiet op de verkeerde :( .

Ik dacht we gaan dat eens letterlijk gaan interpreteren om hier de lolbroek te kunnen uithangen maar tis mislukt dus :( .

Ik dacht we gaan dat eens letterlijk gaan interpreteren om hier de lolbroek te kunnen uithangen maar tis mislukt dus :( .
Als het is om te schieten, gelieve naar het mastrubeer topic te gaan. :unsure: (als het snel moet gaan natuurlijk, anders mag het ook het seks met de partner topic)

Ik heb de verandering van het uur nog niet verwerkt. Mea culpa en terug forumvriendjes hé :hug:

Mijn buurman heeft sinds vorige maand er een 3de dochter bij, toch een beetje compassie met die mens maar kijk... zelf voor gekozen he. :tongue:

Proficiat! @Vierkant
die mens heeft daar natuurlijk zelf voor gekozen dus waarom compassie hebben (tenzij ze als koppel beslist hebben natuurlijk om nog een poging te wagen om een kind van het ander geslacht te krijgen maar dan nog heb je maar 50 procent kans natuurlijk)

die mens heeft daar natuurlijk zelf voor gekozen dus waarom compassie hebben (tenzij ze als koppel beslist hebben natuurlijk om nog een poging te wagen om een kind van het ander geslacht te krijgen maar dan nog heb je maar 50 procent kans natuurlijk)
Is dat dan geschoten en verloren?
Raak maar niet in de roos?

Mijn buurman heeft er sinds deze maand een 3de dochter bij, toch een beetje compassie met die mens maar kijk... zelf voor gekozen he. :tongue:

Proficiat! @Vierkant
Seg @Tha_nOn, als ik dat post vliegt ge erop gelijk een vlieg op stront, als een ander vrouw dat post niet... dat ruikt naar seksisme wat mij betreft!!! 🤨

Zet uw boutade nu ook maar verder heh :eviltongue:.

Ik ben thuis de enige madam, zelfs de hond is een jongen en ik ben stiekem toch wat opgelucht. Ik had graag een dochter gehad maar als ik de dochters zie bij de mensen die ik zo nog wat volg… oof ‘t is toch een heel ander paar mouwen dan zoons.

Glimlach van de dag: dochter haar eerste badje gegeven sinds de geboorte :love:
Houd dit momentje goed vast. Binnenkort gaat het badgeven gepaard met een sirene, een overstroming, zelf nat zijn of een combinatie van dit alles. 😉

Ik heb dit altijd een van de leuke verzorgmomenten gevonden als papa met een baby.

Ik ben thuis de enige madam, zelfs de hond is een jongen en ik ben stiekem toch wat opgelucht. Ik had graag een dochter gehad maar als ik de dochters zie bij de mensen die ik zo nog wat volg… oof ‘t is toch een heel ander paar mouwen dan zoons.
1 dochter van 14maanden, 3 stoere jongens in huis. 2 keer raden wie hier ondertussen de baas speelt over iedereen en overal mee wegkomt?

Terug
Bovenaan