Je glimlach van vandaag

Hier grijs, 2u geleden nog stralende zon. 😞

Maar we zitten in het glimlachtopic, dus... Hoera, stralende zon gehad een halve dag lang 🤪
Op de plaatsen in 't land waar men curryworst zegt, straalt de zon nog altijd. 't Zal U leren frikandel te zeggen :p
Heel de dag in de tuin gewerkt, het was nodig

Vanochtend toen ik naar mijn werk reden mijn collegas constant achter me met de combi. Ze reden dan mee op de parking en toen ze zagen dat ik het was reden ze terug weg.

Vond ik al raar dat ze plots achter me bleven rijden aangezien ik vrij normaal aan het rijden was, maar ik besef nu plots dat mijn nummerplaat al ingeschreven is op mijn nieuwe auto en ik nu eigenlijk rond rij met een auto die niet ingeschreven is. :nono:

Vanochtend toen ik naar mijn werk reden mijn collegas constant achter me met de combi. Ze reden dan mee op de parking en toen ze zagen dat ik het was reden ze terug weg.

Vond ik al raar dat ze plots achter me bleven rijden aangezien ik vrij normaal aan het rijden was, maar ik besef nu plots dat mijn nummerplaat al ingeschreven is op mijn nieuwe auto en ik nu eigenlijk rond rij met een auto die niet ingeschreven is. :nono:
Enfin. Vriendjespolitiek is bij de politie ook niet vreemd. Quelle Surprise.

Het ongebreidelde enthousiasme, zelfs in de gietende regen, waarmee onze hond de deur uitschiet achter de duifjes in de tuin. Je ziet zo waar de inspiratie voor Wyle E Coyote komt… (duifjes die dan op het tuinhuis gaan zitten met een blik van ‘en gij nu’)

Het ongebreidelde enthousiasme, zelfs in de gietende regen, waarmee onze hond de deur uitschiet achter de duifjes in de tuin. Je ziet zo waar de inspiratie voor Wyle E Coyote komt… (duifjes die dan op het tuinhuis gaan zitten met een blik van ‘en gij nu’)
*Mac BC mode on* Ik zou dat rotbeest een stamp geven gewoon om je te choqueren. Het enige wat die hond doet is vervuilen en duiven verjagen! *Mac BC mode off*

*Mac BC mode on* Ik zou dat rotbeest een stamp geven gewoon om je te choqueren. Het enige wat die hond doet is vervuilen en duiven verjagen! *Mac BC mode off*
Geen expliciete vermelding van stront waar onschuldige mensen (haar kinderen in geval van eigen tuin) maar moeten in trappen omdat Squid te lui en onverantwoord voor is om op te ruimen?
Den "dikken" (not in a fatshaming way) egoist!!!

Ik heb mij hier eens een kriek gelachen met twee eksters die de kat van de achterburen aan het pesten waren. Ze zaten hem heel de tijd uit de dagen, waarop ie heel behoedzaam in de boom klom en de eksters mooi bleven zitten tot ie bijna bij hen was. Dan wipten ze vrolijk naar de volgende boom en ik zweer het dat ze met de kat aan het lachen waren...

1635523641283.png

Kleine Muppet die weer goed haar best deed om het slaapritueel te rekken, en net toen ik dacht dat ze NOG een versnelling hoger ging schakelen (het "huilen" om opa/oma/papa/de hond hebben we gehad, ik moet pipi doen, ik heb dorst, ik heb het koud) schakelde ze terug.... Hoorde ze daarnet zelfs neuriën!
Kreeg ik toch wel spontaan een glimlach van 😇.

Edit: te vroeg gejuicht, nu een huilende kleuter die net onder haar vijs gehad heeft dat het genoeg geweest is en ik haar niet meer wil horen.
Moederhart: 💔
Moederverstand: 😡

Laatst bewerkt:
Kleine Muppet die weer goed haar best deed om het slaapritueel te rekken, en net toen ik dacht dat ze NOG een versnelling hoger ging schakelen (het "huilen" om opa/oma/papa/de hond hebben we gehad, ik moet pipi doen, ik heb dorst, ik heb het koud) schakelde ze terug.... Hoorde ze daarnet zelfs neuriën!

Edit: te vroeg gejuicht, nu een huilende kleuter die net onder haar vijs gehad heeft dat het genoeg geweest is en ik haar niet meer wil horen.
Ik begrijp uw moederhart maar het is inderdaad fabelachtig hoeveel een kind kan bedenken rond bedtijd. Te warm, koud, licht, donker, stil, luid, droog, water, niet dat water, verhaaltje, nog iets moeten zelf vertellen en plots half hun woordenschat kwijt… Ik ben ooit moeten gaan zien omdat hij zijn longen uit zijn lijf aan het huilen was want… hij had zijn sokken nog aan! (Ter verduidelijking hier gaat het wel degelijk om een zoon en niet mijn trouwboek)

Ik begrijp uw moederhart maar het is inderdaad fabelachtig hoeveel een kind kan bedenken rond bedtijd. Te warm, koud, licht, donker, stil, luid, droog, water, niet dat water, verhaaltje, nog iets moeten zelf vertellen en plots half hun woordenschat kwijt… Ik ben ooit moeten gaan zien omdat hij zijn longen uit zijn lijf aan het huilen was want… hij had zijn sokken nog aan!
The horror!!!!! 😂
(Ter verduidelijking hier gaat het wel degelijk om een zoon en niet mijn trouwboek)
😂

Dat is het voordeel van een man hebben. Die kan ze een goeie saflet geven. Jij kan dan je man onder zijn voeten geven en je dochter voelt zich beschermd door jou. En ze zal het geen 2x meer doen want de saflet heeft toch impact gehad.

Win-win

Terug
Bovenaan