Je glimlach van vandaag

Net op tijd kunnen ingrijpen voor ze mij wegstaken in een hotel vlakbij de fabriek (maar waar dus voor de rest niks te zien is). Nu tenminste een hotel gereserveerd binnen kruipafstand van enkele aangename restaurants 👌✅

2 oude bioscoopzeteltjes kunnen scoren gratis ende voor niks.
Die stonden blijkbaar al jaren stof te verzamelen in ons vorig magazijn en zijn nu met de verhuis terug boven gekomen.
De baas dacht zelfs dat ze nog uit Trioscoop Genk kwamen maar daar was hij niet meer zeker van.

Aan allen die willen meedoen :)

2 oude bioscoopzeteltjes kunnen scoren gratis ende voor niks.
Die stonden blijkbaar al jaren stof te verzamelen in ons vorig magazijn en zijn nu met de verhuis terug boven gekomen.
De baas dacht zelfs dat ze nog uit Trioscoop Genk kwamen maar daar was hij niet meer zeker van.
Trioscoop genk? Amai. Dat is al serieus wa jaren oud dan

Welke heb je gekocht?:)

Link (mag eventueel in PM)?

Here you go :)

Here you go :)
Ook eens bestellen en kijken of dat iets afdoet.

Gisteren ietwat random in Gent beland in café Rococo. Ik ben er in mijn leven hooguit drie keer geweest en dat topwijf achter de toog (Betty voor de vrienden) wist gewoon mijn naam nog. Mijn bevallige tafelgenote en ikzelf kregen een liqueur d'amour vandevoorniet en bestelden elk een Irish Coffee. Ik speel even op de piano, wil betalen maar ze blijkt enkel cash te aanvaarden, waarop twee (helaas al wat oudere) dames mij aanbieden om voor ons te betalen - €13! - als ik nog een paar minuten speel (jaja hallo zwam).

the-fast.gif

Aansluitend een concertje meegepikt in de Charlatan van een post-metalband die ik niet kende maar echt steengoed bleek te zijn (Hippotraktor).

welcome-to-jazz-club-fast-show.gif

En nu twee dagen lekker nietsen en frietjes en pizza eten! All smiles. :woohoo:

Laatst bewerkt door een moderator:
Een briefje gevonden in hartjesvorm op de oudste zoon ( eerste middelbaar) zijn kamer met: "ik vind je leuk, bel me."

Ik probeer hem al heel de dag uit zijn kot te lokken maar de vis bijt niet..

Eerste thai boks partij gevochten.
Helaas op punten verloren.
Eerste 2 rondes waren wel voor mij. Veel kunnen sweepen en lowkicks in gooien.
3de ronde 8 tellen gehad maar blijven gaan.
Mijns inziens match 0 maar soit ben blij met mijn prestatie. Hard gevochten en mooie dingen laten zien.
Wat een kick 😍

Terug
Bovenaan