Was het die kerel met zijn voeten massage?
Tranen van het lachen irl.
Dak da ni zag aankomen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was het die kerel met zijn voeten massage?

Trioscoop genk? Amai. Dat is al serieus wa jaren oud dan2 oude bioscoopzeteltjes kunnen scoren gratis ende voor niks.
Die stonden blijkbaar al jaren stof te verzamelen in ons vorig magazijn en zijn nu met de verhuis terug boven gekomen.
De baas dacht zelfs dat ze nog uit Trioscoop Genk kwamen maar daar was hij niet meer zeker van.
Welke heb je gekocht?![]()
Link (mag eventueel in PM)?

.Nou zeg. Proficiat alvast en veel plezier binnenkort. Geniet van de nachtrust die jullie nog rest.Vandaag resultaat nipt test. Ons kindje heeft geen (detecteerbare) afwijkingen en tis een "vrouwtje". Nu nog zien hoe hij/zij zich identificeert.
Ook eens bestellen en kijken of dat iets afdoet.Dokpav Afdichtingstape voor deuren en ramen, 12 m, D-profiel, zelfklevende, waterdichte afdichtstrips, rubberen afdichting voor kieren bij ramen tegen koude tocht, voor geluidsisolatie, schuimband, wit : Amazon.nl: Klussen & gereedschap
Dokpav Afdichtingstape voor deuren en ramen, 12 m, D-profiel, zelfklevende, waterdichte afdichtstrips, rubberen afdichting voor kieren bij ramen tegen koude tocht, voor geluidsisolatie, schuimband, wit : Amazon.nl: Klussen & gereedschapwww.amazon.nl
Here you go![]()

Hopelijk is de afzender minderjarigEen briefje gevonden in hartjesvorm op de oudste zoon ( eerste middelbaar) zijn kamer met: "ik vind je leuk, bel me."
Ik probeer hem al heel de dag uit zijn kot te lokken maar de vis bijt niet..

Ik zie het al: Slechte ouders. Wie geeft zijn kind nu een playstation ipv een xbox.Zie… zitten gamen in zijn ondergoed en 7 jaar later woont ‘em nog altijd thuis. Geen job, geen rijbewijs… *zucht*
![]()