Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zegt er nog bij dat Maaike daar zeker vlotjes tien kg kwijt kon spelen, ge durft niIk heb meer lef. Ik heb het durven posten in het Bart De Pauw topic.![]()

Straight_six, still fanning the flamesIk heb meer lef. Ik heb het durven posten in het Bart De Pauw topic.![]()

Gisteren al mijn best gedaan:zegt er nog bij dat Maaike daar zeker vlotjes tien kg kwijt kon spelen, ge durft ni![]()
Ze is zoals ik.. Ik ben geen fatshamer, maar ik walg van vette wijven.
Na al die miserie lacht het leven je echt wel toe de laatste tijd!Vandaag voor eerste keer naar nieuwe huisarts en dat was echt ne supervriendelijke aangename mens.

't is zot, mijne vorige dokter was wel ne goeie, maar niet zo iemand waar ik mee kon praten. Deze was van de eerste seconde heel vriendelijk en luisterend en weet al half mijn levensverhaalNa al die miserie lacht het leven je echt wel toe de laatste tijd!![]()
Echt super. 
Wilt ge aub die gigantische spelfout die ik nu pas opmerk efkes aanpassen?Ik heb meer lef. Ik heb het durven posten in het Bart De Pauw topic.![]()

Ik ben een tevreden man.Als je daar dan jonge mensen zag... dan waren ze de rolstoel van hun grootouder aan het voortduwen...LOL, verbaast mij niks. Ik ging een tijdje geleden met mijn vriend een dagje naar Nieuwpoort en "hip" leek het ons daar nu niet bepaald. Ook vrij weinig te zien en weinig te beleven.
Héél weinig jongeren te zien dan ook, maar wel enorm veel looprekken en rolstoelen, huh, ouderen.![]()

Bij mij hebben de infiltraties ook niet geholpen, maar ik ken ook verschillende mensen waarbij het wel geholpen heeft.Merci voor de goeie moed![]()
Welke heb je gekocht?Al de buren in onze blok roken met als gevolg dat er wel regelmatig een vieze sigarettengeur in de gang hangt. Door de (verplichte) ventilatie werd die vieze lucht soms naar binnen getrokken. Mijn vrouw is op dit moment zwanger en wordt dus gewoon misselijk van de sigarettenstank.
We dachten eerst een nieuwe luchtdichte voordeur te kopen, maar dat is echt enorm duur. Nu heb ik via Amazon echt heel goedkope tochtstrips gekocht en wat werken die goed zeg. De deur sluit iets moeizamer, maar geen stank meer en daarbovenop nog eens minder warmteverlies en minder lawaai van de gangmarginalenIk ben een tevreden man.

Link (mag eventueel in PM)?Al de buren in onze blok roken met als gevolg dat er wel regelmatig een vieze sigarettengeur in de gang hangt. Door de (verplichte) ventilatie werd die vieze lucht soms naar binnen getrokken. Mijn vrouw is op dit moment zwanger en wordt dus gewoon misselijk van de sigarettenstank.
We dachten eerst een nieuwe luchtdichte voordeur te kopen, maar dat is echt enorm duur. Nu heb ik via Amazon echt heel goedkope tochtstrips gekocht en wat werken die goed zeg. De deur sluit iets moeizamer, maar geen stank meer en daarbovenop nog eens minder warmteverlies en minder lawaai van de gangmarginalenIk ben een tevreden man.
Was het die kerel met zijn voeten massage?Die van mij die hier net een massage aan huis had geboekt als verrassing![]()